سلام دقیقا پسر منم ببلاک کامفورت رو نمیخوره شیر دیگه ای هم نمیتونم بهش بدم چون کولیک داره الان میخواستم تاپیک بزنم که میشه توش قند یا نبات بریزم شیرین بشه
ای جووووونم ینی مزه رو تشخیص میدن؟ خوشمزه تررو میخوان😍
پسر من راحت ببلاک کامفورت رو میخوره اولش نمیخورد از بس دادم عادت کرد
سلام
من خواهر همسرم برا دوقلوها دونوع شیرخشک رو باهم مخلوط میکنه
منم این مشکلو دارم .
نمیخوره کامفورت گریه میکنه منم دلم میسوزه باز معمولی رو میدم ولی خب این قطره که داده خیلی بهترش کرده اسمش بیبی کول یا ادونسیس هست میریزم تو شیرش خیلی حالش بهتر شده
دقیقا متوجه میشن ،اخه واقعا بوی بدی هم داره ،یجوریه هرچی شیشه رو تکون میدی بازم دون دونه میترسم وزنش کم بشه😔
دکتر براش تجویز کرده ،یعنی مشکلی نداره
تازه سهمیه بندی هم شده دیروز کل رشتو گشتم با بدبختی دوتا پیدا کردم
سلام خیر اصلا دو شیرخشک را مخلوط نکنید ،