منپریودم نامنظمه خیلی نامنظمه.امروز سی دورمه
اینجوری ازم خون اومده سابقه نداشته اینجوری پریود شم..
لطفا راهنمایی کنین اینم بگم ک این ماه دوبار کلا رابطه داشتم نهم خرداد ودوازده خرداد..
اینم بگم شش هفت روز پیش دوتا قرص پرژسترون خوردم ک وریودم خیلی دیر نیاد
پرسش (1400/03/28):
لک لانه گزینی چندم هست؟؟؟
603
18
1400/03/28
سوال کننده
0
1400/03/28
سوال کننده

0
1400/03/28
لعیا gh
عزیزم همین بودفقط؟
0
1400/03/28
لعیا gh
شبیه خون اولای پریودیه.حالابازم صبرکن ببین چی میشه
0
1400/03/28
سوال کننده
سابقه نداشت اینجوری پریود بشم
0
1400/03/28
فاطمه ~
بی بی بزن
0
1400/03/28
فاطمه ~
شاید لانه گزینیه اگه دیگه لک ندیدی
0
1400/03/28
فاطمه ~
من روز بعد موعدم لک دیدم فکر کردم میخام پریود شم
بعد دیگه لک ندیدم چند روز بعدش آز دادم دیدم مثبته
بعد دیگه لک ندیدم چند روز بعدش آز دادم دیدم مثبته
0
1400/03/28
سوال کننده
توکل ب خدا
الان جایی مهمونم نمیتونم بی بی بزنم
الان جایی مهمونم نمیتونم بی بی بزنم
0
1400/03/28
yase zahra
بیشتر به لک لانه گزینی میخوره عزیزم
0
1400/03/28
سوال کننده
ان شاألله خدا از دهنت بشنوه عزیز
0
1400/03/28
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
پریودیه لانه گزینی اینجوری نیس
0
1400/03/28
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
رنگش صورتیه
احتمال داره لانه گزینی باشه
اگه ادامه نداشت بی بی بزن
احتمال داره لانه گزینی باشه
اگه ادامه نداشت بی بی بزن
0
1400/03/28
yase zahra
ان شالله خیره عزیزم پریود نشدی دوروز دیگه بی بی بزن
0
1400/03/28
سوال کننده
پریود شدم😔😔😔😔😔
0
1400/03/28
فاطمه ......
عزیزم🥺
0
1400/03/28
فاطمه ......
چاره ای نیس
انشالله ماه دیگه
انشالله ماه دیگه
0
1400/03/28
سوال کننده
ان شاألله
0
1400/03/29
پزشک اوما
سلام چند روز باید صبر کنید ، ممکنه لکه بینی لانه گزینی باشد و یا پریود در راه ،
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




