با سلام
به علت تهوع شدید معده درد دلپیچه و سردرد
دکتر بهم این داروها رو داده
میخواستم ببینم داروها اوکی هستن یا نه؟
پرسش (1400/03/27):
تشخص مسمومیت غذایی دادن
299
12
1400/03/27
سوال کننده
0
1400/03/27
سوال کننده

داروها
0
1400/03/27
نسیم م
فاموتیدین برای درد و اسید معده است.
دی سیکلومین برای دل پیچه
فلوکساسین انتی بیوتیک
دیفنوکسیلات ضد اسهال
دی سیکلومین برای دل پیچه
فلوکساسین انتی بیوتیک
دیفنوکسیلات ضد اسهال
0
1400/03/27
نسیم م
بعد از خوردن افلوکساسین اگر ته گلوت و مزه دهنت تلخ شد، از عوارضشه
1
1400/03/27
نسیم م
ولی برای سردرد مسکن نداده بهت
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنون
0
1400/03/28
سوال کننده

دکتر طبق این آزمایش ممکنه کرونا گرفته باشم؟
0
1400/03/28
سوال کننده
نه آزمایش نوشت انجام دادم. میترسم کرونا باشه
1
1400/03/28
پزشک اوما
سلام بله همه داروها در راستای برطرف شدن مشکل شماست
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنون دکتر میشه ازمایشمم ببینید؟آیا مشکوک ب کرونا هستم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




