سلام خانوما هفته چهلم بارداریم ولی هنوز بچه به دنیا نیومده به نظرتون چه کار کنم
0
1400/03/26
faezeh ad
دکتر چی میگه
1
1400/03/26
اذین
تا ۴۲ وقت داره طبیعی
0
1400/03/26
🌱❣happymam ..
طبیعی میخای
0
1400/03/26
Fotosh *
طبق پریودی چند هفته ای دقیقن
0
1400/03/26
فاطمه آ
سلام
از نظر دکتر جماعت هنوز وقت داری
الان تازه وارد 40 هفته شدی، هنوز تا 42 وقت داری برا طبیعی
ولی هفته ای دوبار برو nst
مراقب حرکات بچه و دردهات باش
از نظر دکتر جماعت هنوز وقت داری
الان تازه وارد 40 هفته شدی، هنوز تا 42 وقت داری برا طبیعی
ولی هفته ای دوبار برو nst
مراقب حرکات بچه و دردهات باش
0
1400/03/26
mona 💙
هیچی..فقط.دسته راستتو بکش رو سر ما زایمان زودرسی ها😒🙂
0
1400/03/26
zhina 💙
این مشکل منم هست😑😒
0
1400/03/27
سوال کننده
نیومد
0
1400/03/27
سوال کننده
طبق پریود ۴۲
0
1400/03/27
پزشک اوما
سلام در ایران تا هفته ۴۱ بارداری هم صبر میکنند و اگر نشد از روش های القا درد استفاده میکنند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



859

