دوستان این سوال زنداداشم هست لطفا بگین
سلام دوستان پریودیم28 یا32روزه اس 1تیر وقت موعدم هست 25سیکلم بعدظهرش لکه بینی داشتم از دیشب تا امروز ظهر حجم پریودیم زیاده به پریودی هم نمیخوره دردم دیشب زیاد بود ولی الان بهترم واز عصری تا الان فقط لکه در حد دستمال بکشم هست یه هفته تا موعدم هست بنظرتون علتش چی میتونه باشه لطفا بگین ممنون دوستان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567
1400/03/26








