سلام خانما من 37 هفته و یک روز هستم
از هفته چند باید کارایی مثل قر کمر تو حموم
و خوردن شربت زعفران و شیاف گل مغربی خلاصه هرچی لازمه بکنم و اینکه چه کارای دیگ بکنم زودتر رحمم باز بشه
پرسش (1400/03/26):
از کی برای باز شدن رحم شروع به فعالیت کنم
623
90
1400/03/26
سوال کننده
0
1400/03/26
zhina 💙
من که 2 هفته ست مشغولم خبری نیست😄
0
1400/03/26
نسترن ..
کی بشه من برسم ب هفته شما
0
1400/03/26
سوال کننده
😯😯😯😯
3
1400/03/26
سوال کننده
36 هفته دیگ😂😉😂
0
1400/03/26
نسترن ..
30هفته دیگه
0
1400/03/26
سوال کننده
اونقدر طولانیه با اینکه بچه اوله دیگ از باردار شدن متنفرم
0
1400/03/26
سوال کننده
اره هنگیدم😂😂😂😂
0
1400/03/26
نسترن ..
30هفته چن ماه میشه؟؟؟
0
1400/03/26
سوال کننده
تقریبا هفت ماه
0
1400/03/26
نسترن ..
چ راه درازیه
0
1400/03/26
سوال کننده
والا من ک دیگ خسته شدم از بارداری
میخوام زودتر تموم بشه
میخوام زودتر تموم بشه
0
1400/03/26
مَلی 👶👨👩👧👦
اولاش سخته بعدش انقد زود میگذره
تازه بعد دنیا اومدنش دلتنگ این روزا و لگداش میشی😍😍😊😊
تازه بعد دنیا اومدنش دلتنگ این روزا و لگداش میشی😍😍😊😊
0
1400/03/26
Aram Banoo
نزن عزیزم این حرفو
0
1400/03/26
Aram Banoo
😍
0
1400/03/26
سوال کننده
فک نکنم دلتنگ دوران بارداری بشم😂
0
1400/03/26
Aram Banoo
منم دلم میخوادزودبرسم ب 38 هفته
0
1400/03/26
zizi golo
من ک تا رقص زومبا هم دارم میرم چند وقته انگار ک ن انگار..هنوز بستس
0
1400/03/26
zizi golo
شربت زعفرون و پیاده روی هم ک نگم برات
0
1400/03/26
مَلی 👶👨👩👧👦
میشی بابا
فقط دلتنگ لگدش میشی😁
فقط دلتنگ لگدش میشی😁
0
1400/03/26
zizi golo
دقیقا
0
1400/03/26
سوال کننده
هنوز واسه شربت زعفران زود نیس؟ چون 38 هفته کامل نشدی
0
1400/03/26
مَلی 👶👨👩👧👦
من از ۳,۴ماه اول بشدت متنفرررم چون بشدت ویار بد داشتم😭😓
0
1400/03/26
Aram Banoo
خرمازیادبخور
دردت میگیره
دردت میگیره
0
1400/03/26
سوال کننده
من کلا پنج بار استفراغ نکردم
ویار هم خیلی خیلی کم داشتم
ویار هم خیلی خیلی کم داشتم
0
1400/03/26
Aram Banoo
خرمازایمان زودرس میاره زیادش البته
0
1400/03/26
سوال کننده
اهان ممنون
0
1400/03/26
zhina 💙
تابستان تموم شه باقیش مث اب خوردن میگذره
0
1400/03/26
Aram Banoo
کاسنی میخوری؟
0
1400/03/26
سوال کننده
از لحاظ بدنی بارداری خیلی خوبی داشتم
ولی از لحاظ روحی خیلی خیلی بهم سخت گذشته
واسه همین دیگ از بارداری بدم میاد
ولی از لحاظ روحی خیلی خیلی بهم سخت گذشته
واسه همین دیگ از بارداری بدم میاد
0
1400/03/26
Aram Banoo
واقعا تابستون خیلی گرمیه شانس ما
0
1400/03/26
سوال کننده
ن نخوردم از الان بخورم؟؟؟
0
1400/03/26
Aram Banoo
بله از38هفته ب بعدمیخورن
روزی ا استکان
روزی ا استکان
0
1400/03/26
zhina 💙
خیلی سخت میگذره حالا کنار ما هنوز دما به 30 هم نرسیده
0
1400/03/26
Aram Banoo
شماکجاساکنید؟
0
1400/03/26
zhina 💙
پیرانشهر
0
1400/03/26
سوال کننده
هنوز38 هفته تموم نشده واسه همین شروع نکردم الان37 هفته و 1 روز حساب میشم گفتم زود شروع نکنم
0
1400/03/26
zhina 💙
طرفای ارومیه
0
1400/03/26
Aram Banoo
وقتی رفتیدتوی 38 هفته شروع کنید
0
1400/03/26
Aram Banoo
اونجاک هواخنکه
پس خدا ب داد مابرسه
مااصفهانیم گرم وخشک
پس خدا ب داد مابرسه
مااصفهانیم گرم وخشک
0
1400/03/26
سوال کننده
باشه مرسی
0
1400/03/26
Aram Banoo
خواهش میکنم
0
1400/03/26
Aram Banoo
انجیرم بخور اونم خوبه
0
1400/03/26
سوال کننده
نزدیک هستیم منم هم مهاباد هستم
0
1400/03/26
سوال کننده
اهان
انجیر خشک دارم خیس کنم بخورم؟
انجیر خشک دارم خیس کنم بخورم؟
0
1400/03/26
zhina 💙
اره واقعا من همیشه به شهرای دیگه فک میکنم که واقعا چطور این روزا براشون میگذره
0
1400/03/26
zhina 💙
عه واقعا😂😂
0
1400/03/26
سوال کننده
اره
خانوادم ارومیه هست ولی مهاباد ازدواج کردم
خانوادم ارومیه هست ولی مهاباد ازدواج کردم
0
1400/03/26
zhina 💙
خوشحالم عزیزم
0
1400/03/26
سوال کننده
همچنین😄
0
1400/03/26
zhina 💙
خودت کردی؟
0
1400/03/26
Aram Banoo
اره دیگ همون انجیرخشک
روبریز اول داخل آبجوش بعدک خنک شدبزاریخچال ی 2ساعت بعدبخور
کلا یادت باشه ان شالله خواستی زایمان کنی باخودت انجیرببری بعدزایمانم بخوری چون عالیه
روبریز اول داخل آبجوش بعدک خنک شدبزاریخچال ی 2ساعت بعدبخور
کلا یادت باشه ان شالله خواستی زایمان کنی باخودت انجیرببری بعدزایمانم بخوری چون عالیه
0
1400/03/26
Aram Banoo
ب سختی
0
1400/03/26
سوال کننده
اره
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنون گلم
0
1400/03/26
zhina 💙
پس زورتر خوشحال بوم😂😂😂❤❤🌷
0
1400/03/26
🐣🐥جوجه رنگی ❤
برای من ک خداروشکر خیلی زود گذشت 🤲🤲
0
1400/03/26
🐣🐥جوجه رنگی ❤
دقیقا مثل من
0
1400/03/26
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ما نزدیک مشهد. منطقه کویری روزا ب ۴۲ و ۴۳ درجه میرسه🥺🥺
0
1400/03/26
دختر بهار
زود نیست بچه کامل شده
دیگه هر فعالیتی رو که باید انجام بدی شروع کن و در کنارش چیزایی هم که برا وزن گیری جنین خوبه بخور
دیگه هر فعالیتی رو که باید انجام بدی شروع کن و در کنارش چیزایی هم که برا وزن گیری جنین خوبه بخور
1
1400/03/26
کوثر 💜
شربت زعفرون اصلا اصلانخورتوروخدا
0
1400/03/26
کوثر 💜
من دردش وکشیدم بهت میگم
0
1400/03/26
کوثر 💜
فقط وفقط پیاده روی وحرکت پروانه وچهاردست وپا وکگل وتمرین تنفس
0
1400/03/26
😍peransa😍 .
منم ک همچنان منتظر😶
0
1400/03/26
😍peransa😍 .
ممکنه با اینا دهانه رحم باز شه؟؟
0
1400/03/26
کوثر 💜
من خودم ازهفته۳۴شروع کردم چهل هفته کامل بدون دردرفتم معاینه وnstقلب جنین چهارسانت بازبودم بعدمعاینه چندساعت پیاده روی شدم پنج سانت بستری شدم تودوساعت فول شدم بچم بدنیااومد
0
1400/03/26
کوثر 💜
حمام هرروزاب گرم وقرکمرواسکات هم داشتم
0
1400/03/26
کوثر 💜
من مرتب همه این کارهاروکردم
0
1400/03/26
کوثر 💜
زعفرون فقط انقباض وطولانی وشدت وزیادمیکنه توروخدانخورین اشتباه منونکنین
0
1400/03/26
🌱❣happymam ..
چ روند خوبی کوثر
0
1400/03/26
🌱❣happymam ..
من ۳۶اسکات فک میکنم زوده ولی پیاده روی میرم
0
1400/03/26
🌱❣happymam ..
چهار دست و پا زود نیس الان واسه من
0
1400/03/26
کوثر 💜
منکه میرفتم اسکات و۳۸هفته کامل بودم میرفتم
0
1400/03/26
کوثر 💜
اره خداروشکر
0
1400/03/26
سوال کننده
خیلی ممنون ک تجربه هاتو میگین خیلی بدرد ما میخوره ❤
0
1400/03/26
سوال کننده
چقدر گرم😮😮
0
1400/03/27
🐣🐥جوجه رنگی ❤
خیلی ، سه روز پیش تو ماشین بودیم زده بود ۴۵.
من تو تابستون و گرما داغونم. امسال ک گرما شدید تر و حاملگی 😭😭😭
من تو تابستون و گرما داغونم. امسال ک گرما شدید تر و حاملگی 😭😭😭
1
1400/03/27
سوال کننده
ادم تو حاملگی دمای بدنش همینجوری هم میره بالا
حالا چه برسه به اینکه باردار باشی
اشکال نداره ان شا الله نی نیت ک دنیا اومد ی خنده واست کرد همه سختی هارو فراموش میکنط
حالا چه برسه به اینکه باردار باشی
اشکال نداره ان شا الله نی نیت ک دنیا اومد ی خنده واست کرد همه سختی هارو فراموش میکنط
0
1400/03/27
🐣🐥جوجه رنگی ❤
انشاا... برای همه خانوما راحت بگذره و به سلامتی ،بعدم من🤲🤲🤲🤲❤🌺
0
1400/03/27
سوال کننده
ان شا الله
0
1400/03/27
zhina 💙
وای کوثر جون خوب شد گفتی از فردا میخواستم بخورم😐
0
1400/03/27
کوثر 💜
نه نخور.خاکشیروگلاب خوبه ولی زعفرون اصلا
0
1400/03/27
Nafas
منم فردا میشم ۳۸ خبری نی انگاری
0
1400/03/27
Nafas
😂😂😂
0
1400/03/27
Nafas
ولی دیروز رفتم عطاری یه زنه اونجا بود گفت شکمت اومده پایین همین روزا زایمان میکنی😎
0
1400/03/27
🐣🐥جوجه رنگی ❤
به امید خدا🤲🤲🤲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




