سلام به دکتر اوما و اومایی های عزیز،پسر من ۹ ماهشه و چند وقته که این برآمدگی روی انگشتش هست و نه کوچیکتر میشه و نه بزرگتر،میخواستم بپرسم چی میتونه باشه و داروش چیه؟! لطفا اگه کسی میدونه بگه و همینطور دکتر اوما لطفا ببینید ممنون میشم
پرسش (1400/03/26):
لطفااین عکس رو ببینید اگه اطلاعاتی دارین بهم بدین لطفا
781
35
1400/03/26
سوال کننده
0
1400/03/26
سوال کننده

0
1400/03/26
😍Sheyda_mom+3 ❤️
میخچه نیست؟؟
0
1400/03/26
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
زگیله ببری دکتر پوست فریزش میکنن چیز خواصی نیس
1
1400/03/26
zhina 💙
میخچه ست عزیزم
0
1400/03/26
سوال کننده
منم احساس میکنم که میخچس
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
میخچه س یه ویروسه که از طریق لمس با حیوانات یا فرد آلوده به این ویروس انتقال پیدا میکنه. و تا آخر عمر در بدن می مونه البته خطرناک نیست و ممکنه در قسمت های دیگه بدن هم بروز و ظهور کنه
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
راه درمانش هم کرایو کردن میخچه ست که در یک جلسه معمولا از بین میره و هزینه ی زیادی هم نداره
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .

0
1400/03/26
سوال کننده
😶😶😶
0
1400/03/26
سوال کننده
ولی من خیلی پیشا انگشت پام یه دونه اینجوری زده بود هنوز پسرم نوزاد بود،دکتر بهم دارو داد واسه استعمال روی خود پوست میخچه ،چند روز استفاده کردم کامل خوب شد
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دیگه ببخشید من خودم چون بهش مبتلا بودم اطلاعاتم کامله😁من خودم از وسایل باشگاه ورزشی که میرفتم گرفتم و تمام دستام مبتلا شده بود خوشبختانه با کرایوتراپی فعلا دیگه ندارم میخچه
0
1400/03/26
سوال کننده
وااای عزیزم
0
1400/03/26
سوال کننده
😥😥😥
0
1400/03/26
سوال کننده
درد داشت؟
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
بله تقریبا تمام انگشتای دستم گرفته بود یکی دوتا
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
خیلی بعد کرایوتراپی تاول های شدید نیزد تا خوب بشه
0
1400/03/26
سوال کننده
واای آخه پسرم ۹ ماهشه میترسم خیلی اذیت بشه
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
البته سیستم دفاعی بدن قوی باشه کمتر میاد سراغ آدم شما خودتون ماهی یک عدد ویتامین A بخورید تا سه ماه
0
1400/03/26
سوال کننده
باشه حتما
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
بدن خودتونو تقویت کنید از راه شیر به بچه هم میرسه شربت ایمونه بخرید روزی یک قاشق بخورید انشاالله دیگه نمیاد سمتتون💜
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
نه از بابت درد نگران نباش اگر تهرانی جایی را معرفی کنم که انجام میده کاریو و هیچ دردی نداره
0
1400/03/26
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
انشاالله از جمیع بلایا دور باشید شما و فرشته کوچولوت😊💙🙏💜
0
1400/03/26
سوال کننده
نه عزیزم خوزستانم،مرسی از راهنماییت 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنونم مهربون همچنین 🌷🌷🌷🌷
0
1400/03/26
حورا جانان💏👼👼
عزیزم کاکتوس تو خونه ندارین؟
0
1400/03/26
حورا جانان💏👼👼
تیغ رفته تو دستش
0
1400/03/26
حورا جانان💏👼👼
یه مدت دست دخترم این جور شده بود بعد من متوجه شدم این دس میزنه به کاکتوسا و کلی اون روز رو عذاب میکشید تا من تیغارو در میاوردم جاش این جوری میشد
0
1400/03/26
حورا جانان💏👼👼
ولی میخچه هم میخوره
0
1400/03/26
سوال کننده
نه عزیزم ندارم 😥
0
1400/03/27
مامان حلما 👨👩👧
منم میخچه داشتم خودم البته انگشت پامبود چسب میخچه از داروخونه گرفتم استفاده کردم سریع رفع شد
0
1400/03/27
Nazi ❤🥰)

ببین عزیزم اگه مثل این انگشت منه این زگیله
0
1400/03/27
سوال کننده
نه عزیزم زگیل از نزدیک دیدم حالت گوتی داره ولی این گوشتی نیس
0
1400/03/27
Nazi ❤🥰)
خوبه پس زگیل نیست
0
1400/03/27
پزشک اوما
سلام به متخصص پوست مراجعه کنید بنظر میخچه هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




