خانم دکتر عکس سوال قبلیمو میفرستم شما گفتید اگه بی حال و کم اشتها هست و تب میکنه باید آزمایش بده
من به دکترش زنگ زدم الان گفت برای تبش استامینوفن بهش برم و باید برم پیشش براش سرم بنویسه الان شرایطش ندارم برم دکتر گفت تا نیم ساعت دیگه اونجا باشم ولی نمیتونم چیکار کنم به نظرتون چه دارویی خوبه براش دو روز که فقط عصر ها تب میکنه مدام بی حال هست و کم اشتها
پرسش (1400/03/26):
خانم دکتر منتظرم ؟؟
656
4
1400/03/26
سوال کننده
0
1400/03/26
سوال کننده
این سوال قبلیمه
0
1400/03/26
سوال کننده

0
1400/03/27
پزشک اوما
سلام بی حالی نوزاد تا دو هفته بعد از بیماریهای ویروسی طبیعی است اما چون بی اشتها هم هست حتما به پزشک مراجعه کنید
0
1400/03/27
سوال کننده
مرسی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




