سلام خانوما
دخترمن ۱۶روزشه دو روزه خیلی بیحاله گریه میکنه شیر میخوره میخوابه
چشماشو زیاد باز نمیکنه همینجوری بیحال میافته
اولا بیدار میشد شیر میخورد بازی میکرد اما الان نه
همش هم زور میزنه به خودش میپیچه
از اول این مدلی بود
کسی میدونه از چیه؟چیکار باید کنم؟
فردا میخوام ببرمش دکتر
پرسش (1400/03/25):
بیحالی و خواب الودگی نوزاد.توروخدا کمک کنید
442
26
1400/03/25
سوال کننده
0
1400/03/25
Mami Sh ....
سلام عزیزم مبارک باشه انشالا زیرسایت بزرگ بشه خوشیاشو ببینی
شاید کولیک داره به خودش میپیچه؟
غذایی که نفخ داره نخور خودت
البته بنظرم برای شروع کولیکم یه کم زوده
شاید کولیک داره به خودش میپیچه؟
غذایی که نفخ داره نخور خودت
البته بنظرم برای شروع کولیکم یه کم زوده
0
1400/03/25
سوال کننده
فداتشم مرسی عزیزم
اره زور میزنه بخودش میپیچه.
کولیک یعنی چی؟
اره زور میزنه بخودش میپیچه.
کولیک یعنی چی؟
0
1400/03/25
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کولیک ک همینه
0
1400/03/25
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
چ دارویی خودت مصرف میکنی؟
0
1400/03/25
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نوزادها روزا اول کلابیحال اند
0
1400/03/25
سوال کننده
داروهایی که تو بارداری میخوردم
کلسیم و اهن و ویتامین
کلسیم و اهن و ویتامین
0
1400/03/25
سوال کننده
اخه این اینجوری نبود الان اینجوری شده
همش خوابه بیحاله
همش خوابه بیحاله
0
1400/03/25
Mami Sh ....
به همین حالت بچه که زکر میزنه صورتش سرخ میشه گریه میکنه میگن کولیک
شکمشو باروغن زیتون ماساژ بده باد از روده هاش خارج بشه بهتر میشه
شکمشو باروغن زیتون ماساژ بده باد از روده هاش خارج بشه بهتر میشه
0
1400/03/25
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مسکن چی؟
0
1400/03/25
سوال کننده
امروز یدونه استامینوفن
0
1400/03/25
s ..
بچه منم چنان قرمز میشد وحشت میکردم
الان قرمزیش بهتر شده همش خواب بود الان خوابش مث قبل نیس
الان قرمزیش بهتر شده همش خواب بود الان خوابش مث قبل نیس
0
1400/03/25
s ..
عادی
0
1400/03/25
سوال کننده
خب چیکار کردی خوب شد؟
0
1400/03/25
s ..
من راستش مامان داروی گیاهی درست کرده بود همونو میدادم خوب میشد
0
1400/03/25
s ..
ولی خیلی گریه میکرد شدید
0
1400/03/25
s ..
اوایل خوب بود بعدش گریه
0
1400/03/25
سوال کننده
چی بود داروش؟
من الان با روغن زیتون ماساژ دادم شکمشو یکمم نبات داغ داد مامانم بهش الان یکم بهتره
من الان با روغن زیتون ماساژ دادم شکمشو یکمم نبات داغ داد مامانم بهش الان یکم بهتره
0
1400/03/26
سعیده ❤
سلام گلم قدم نو رسیده مبارک باشه عزیرم ببر دکتر یه نگاه بندازه پسر من بی حال بود شیر نمیخورد بردیم دکتر گفت زردی داره
0
1400/03/26
سوال کننده
سلام فداتشم مرسی عزیزم
امروز بردم گفت هیچیش نیس فقط نفخ داره
شربت داد
امروز بردم گفت هیچیش نیس فقط نفخ داره
شربت داد
0
1400/03/26
سعیده ❤
خدا را شکر عزیزم انشا الله همیشه سلامت باشه
0
1400/03/26
سوال کننده
قربونت برم من مرسی
0
1400/03/26
mimi .
کولیک داره
گرایپ واتر بهش بدهو اگه شیره خودتو میدی عرق رازیانه بخور
گرایپ واتر بهش بدهو اگه شیره خودتو میدی عرق رازیانه بخور
0
1400/03/26
mimi .
منم بچم کولیک داره اینکارارو که میکنم خداروشکر خیلی بهتر میشه
0
1400/03/26
سوال کننده
بردمش دکتر گفت هیچی نیس فقط نفخ داره
0
1400/03/26
سوال کننده
عرق رازیانه چیکارمیکنه؟واسه چی خوبه؟
0
1400/03/26
پزشک اوما
سلام زور زدن کودک و داشتن دل پیچه به معنی کولیک و نفخ است خودتان غذاهای نفاخ نخورید ، در سه وعده هر وعده 5 قطره ایزی کول بدهید همراه شیردهی و افشره نعنا (در حد حل شده در ده سی سی اب) بدهید ، قطره بی بی کر هم کمک کننده است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




