سلام خانوما مناز وقتی رفتم تو ۲۰ هفته همش احساس میکنم بچم ته واژنمه انگار اونجا لگد میزنه خطرناک نیس ؟آخه وقتی میزنه از جا میپرسم دردم میگیره
0
1400/03/24
😍فائزه😍 .
سلام. ن عزیزم خطرناک نیس، احتمالا بریچه ک ضربه هاش تو واژنه، بزرگتر ک بشه ضربه هاش بالاتر میان نگران نباش
0
1400/03/24
سوال کننده
ممنون گلم پس جایه نگرانی نیس ؟ میزنه خیلی دردم میگیره میگم الانه که بیاد بیرون
0
1400/03/24
دختر بهار
برا منم یه مدت که بریچ بود همین طوری میشدم
الان سفالیکه و پهلوهام سوراخ کرده
الان سفالیکه و پهلوهام سوراخ کرده
0
1400/03/24
سوال کننده
واژن خیلی بده☹☹قشنگ میپرم وقتی میزنه
0
1400/03/24
fatemeh 👨👩👧👦
منم اینطورم عزیزم
طوری میزنه تو واژنمو مثانه م دهنم اسفالت شده😂😂😂😂😂
همش جیشم میگیره
طوری میزنه تو واژنمو مثانه م دهنم اسفالت شده😂😂😂😂😂
همش جیشم میگیره
0
1400/03/24
fatemeh 👨👩👧👦
من میچرخه تو پهلو میزنه چپ راست تو واژنمم میزنه
0
1400/03/24
سوال کننده
عزیزم بچه شما هم بریچه ؟؟وای من اصن چند روزه کلافم
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
احتمال زیاد بریچه
منمهمینطورم
منمهمینطورم
0
1400/03/24
fatemeh 👨👩👧👦
اره عزیزم بریچه و دقیقا مثل خودت میکوبه تو واژن
منم میترسیدم اما سعی کردم استرس نگیرم
منم میترسیدم اما سعی کردم استرس نگیرم
0
1400/03/24
fatemeh 👨👩👧👦
بعضی وقتا تو پهلوم محکم میکوبه خیلی دردم میاد یهویی میزنه میترسم😂😂
0
1400/03/24
سوال کننده
من آخرین بار انومالی گفت بریچه دیگه نرفتم پس بخاطر همینه میزنه
0
1400/03/24
سوال کننده
انومالی که بریچ بود
0
1400/03/24
mahi rn
طبیعیه عزیزم منم همینطور بودم الان یخرده بالاتر حس میکنم
0
1400/03/24
سوال کننده
خب پس خیالم راحت شد
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
منم همینجوریم☹
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
خیلی استرس دارم وقتی حرکت میکنه دستمو باید بذارم رو واژنم ک بفهمم
0
1400/03/24
سوال کننده
منم همینم همش میگمالان میاد بیرون
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
😄😄 خدا کمکمون کنه سالم بیان
هر روز یه داستان جدید داریم
هر روز یه داستان جدید داریم
0
1400/03/24
سوال کننده
من خدای استرس شدم
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
پناه بر خدا
خیلی همینجورین
خودتو درگیرش نکن
حالا انشالله رشدش تو هفته های بعد بیشتر میشه میره بالا
خیلی همینجورین
خودتو درگیرش نکن
حالا انشالله رشدش تو هفته های بعد بیشتر میشه میره بالا
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
حالا خوبه من سرکلاژم وگرنه میپرید بیرون
تو هم استراحتتو بیشتر کن زیاد سرپا نباش کار سنگین نکن اصلا
تو هم استراحتتو بیشتر کن زیاد سرپا نباش کار سنگین نکن اصلا
0
1400/03/24
سوال کننده
منم استراحتم خونریزی پشت جفت دارم
0
1400/03/24
سوال کننده
خیلی رعایت میکنم
0
1400/03/24
💜乙ムみЯム💜 '
میگذره این روزا عزیزم انشالله که به امید خدا نی نی رو سالم بغل بگیری 🌻
0
1400/03/25
پزشک اوما
سلام اگر جفت پایین است و یا جنین حالت بریچ دارد است احساس طبیعی است در غیر اینصورت باید سونو بدی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



571

