سلام ب همگیه خانم های گل
ببخشید بچه ها من این ماه اقدامم.میخاستم بدونم دسرها و غذاهای زعفرون دار از چندم سیکل دیگه بهتره ک خورده نشه.
من الان ۱۲ سیکل هستم و دو روزه وارد مراحل اقدام شدم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



420
1400/03/24







