من این هفته چکاب رفتم و قندم و اینا همش نرمال بود ولی یه مشکلی جدی برام پیش اومده که کم خونی و پایین اومدن پلاکت خونه😭
جواب آزمایشمو پایین میزارم دکترمم دوز آهنمو بیشتر کردن ولی به نظر شما دیگ چیکار میتونم بکنم یا بخورم ک هم کم خونی و هم پلاکت خونم درست بشه؟
پلاکت خون عوارض خیلی بدی داره؟😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



321
1400/03/24







