بیاین حرف بزنیم
امشب خیلی شب بدیه
پرسش (1400/03/24):
دلم خیلی گرفته کسی هست
1152
243
1400/03/24
سوال کننده
0
1400/03/24
سوال کننده
دل*
0
1400/03/24
سوال کننده
اره خیلی مظلومه دلم براش میسوزه
1
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بارداری مطمعنم انشالله منم توبارداری وصل بودم ب شوهرم شب ها تابغلم نمیکردنمیخوابیدم
0
1400/03/24
سوال کننده
انشالله
بمیرم برای اونم امروز میگف محدثه کی مشخص میشه بارداری
بمیرم برای اونم امروز میگف محدثه کی مشخص میشه بارداری
0
1400/03/24
مامان امیرعلی ...
بخاطر کارش رفته چرا تو باهاش نرفتی
0
1400/03/24
mahla,b ،،
تو محدثه واتی
0
1400/03/24
سوال کننده
ن مهشید
خیلی علائم پریود دارم حس میکنم همین فردا میاد
خیلی علائم پریود دارم حس میکنم همین فردا میاد
0
1400/03/24
سوال کننده
اره راننده هس شوهرم
0
1400/03/24
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/03/24
سوال کننده
اسمتو عوض کردی نشناختمت مهلا
0
1400/03/24
مامان امیرعلی ...
باهاش میرفتی
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دلت نسوزه خواهرشوهرمن هرماه بالاسرمن بودک ببینه نتیجه دادیانه بعد ک بچه اومدیادش رف توبچه داری کمک نکرد
0
1400/03/24
mahla,b ،،
پس همونه بابای منم ک میره روز اول و دوم همینجوریم
0
1400/03/24
سوال کننده
آخه از پتروشیمی بار میزنن اونجام کسیونمیزارن بره داخل بجز راننده
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
غلط کرده بیاد بگوتمومه انشالله نی نی اون تو
0
1400/03/24
mahla,b ،،
مجبور بودم خواهر
عزیزم غصه نخور درست میشه
عزیزم غصه نخور درست میشه
2
1400/03/24
سوال کننده
کاش خدا ی هدیه کوچولوشم ب من بده
نمیخام هیچکس کمکم کنه حداقل سرگرمم
نمیخام هیچکس کمکم کنه حداقل سرگرمم
0
1400/03/24
mahla,b ،،
مثل شغل بابای منه ک😥
0
1400/03/24
سوال کننده
خیلی بده
اصلا نمیتونم تو خونه آروم باشم جای دیگه هم آروم نمیگیرم
اصلا نمیتونم تو خونه آروم باشم جای دیگه هم آروم نمیگیرم
0
1400/03/24
نیک 💚
سلام چند وقته تو اقدامی؟
0
1400/03/24
mahla,b ،،
انشاءالله بهمین زودیا بیای خبر خوش بدی
0
1400/03/24
سوال کننده
بیبی چکامه فک کنم خراب بودن
0
1400/03/24
mahla,b ،،
حق داری خیلی سخته 😥
0
1400/03/24
سوال کننده
فداتشم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بخودت انرژی مثبت بده فردابرویک دست لباس نوزادی بگیر انقدجواب میده انشالله حامله ای
0
1400/03/24
سوال کننده
دوسال بیشتره
0
1400/03/24
سوال کننده
انشالله عزیزم دعامکن
0
1400/03/24
mahla,b ،،
قربونت عزیزم
1
1400/03/24
mahla,b ،،
چشم حتما
1
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من تاماه دوم حاملگی فک میکردپری میادانقددستمال کردم اون توچرخوندم😅😅😅
0
1400/03/24
سوال کننده
بخدا باورنمیکنی هم خودم هم شوهرم انقد لباس و اسباب بازی خریدیم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله ک صاحبشون تودلت باشه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
مهشید جان چطوری پسرمون چطوره
1
1400/03/24
🌱Saba 🌱
🤣🤣🤣 منم خیلی پیش اومده
0
1400/03/24
سوال کننده
😁😁ن من بیبی هام اصلا پررنگ نشده ک بگم باردارم
0
1400/03/24
سوال کننده
انشالله عزیزم ممنونم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سلام عشقم خوبه الان خوابیده دلم میخواد بیدارش کنم خخخ
0
1400/03/24
نیک 💚
انشالله بزودی مامان میشی 😍
0
1400/03/24
mahla,b ،،
انشاءالله باردار میشی ب همین زودیا توکل بخدا
0
1400/03/24
سوال کننده
ممنونم عزیزم انشالله خودتم زود زود مامان بشی
0
1400/03/24
mahla,b ،،
سلام عزیزم الهی بگردم ببوسش فسقلو😘😘😘😍😍
مگه کرم داری آخه دختر
مگه کرم داری آخه دختر
1
1400/03/24
سوال کننده
توکل بخدا
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
چ حالی داریدانقدبی بی میزنیدمن ک یک خط افتادک باچشم مسلح قابل دیدن نبودرفتم آزمایشگاه
0
1400/03/24
نیک 💚
من دوماه ازدواج کردم ولی دوست دارم مادر بشم اخه تنهام
شوهرمم ۱۴روز سر کار
شوهرمم ۱۴روز سر کار
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
خدا بزرگه محدثه جان واقعا سخته بعضی موقع ها واقعا منم کم میارم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ آره من ظهری یکساعت خوابیدم شصت باربیدارم کردمبخام انتقام بگیرم
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
ولی باز ته دلم روشنه😍🥺
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پ چرایکسال اقدامی
0
1400/03/24
marziyeh bazargan
سلام
0
1400/03/24
mahla,b ،،
آخی عزیزم تو ک اهل انتقام نبودی ک 😂
0
1400/03/24
marziyeh bazargan
بچه هایکم پهلوم درد میکنه
0
1400/03/24
marziyeh bazargan
طبیعیه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
سلام مرضیه جان
9
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
همین شماها ک منتظریدانشالله خدابهتون دوقلوبده 😇😇
0
1400/03/24
سوال کننده
واقعا حس بدیه بلاتکلیفی
0
1400/03/24
mahla,b ،،
آره طبیعیه ولی کار سنگین نکن استراحت کن
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ بااین پسره دیگه اهل همه چی شدم
0
1400/03/24
mahla,b ،،
😂😂😂
0
1400/03/24
نیک 💚
بلد نیستم اینو پاک کنم 😂
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
الهی آمین همین الان لنگ به عنوان دعا کن بگیره🤣🤣🤣🤣🥴
2
1400/03/24
فرشته 🤰👶
بابا خودتونو ناراحت نکنید فردا افسرده میشین نی نی دار میشین مامانش میشه افسرده😍😍
خدا ب وقتش میده
خدا ب وقتش میده
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
منم بلدنیسم 😅😅
0
1400/03/24
mahla,b ،،
همیشه بگو هرچی صلاحه همون بشه
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
توبرو بجااوما ب شوهرت بده بادعا من کارسازنیست تنها😁
1
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برای آخرین راهنمایی ب شماجوان ها داگی استایل بدیدزودمیگیره 😅
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
دادم😅😅😅 اون خوابیده من بی چاره یکساعته لنگ به هوام
0
1400/03/24
mahla,b ،،
محدثه کدوم شهری عزیزم
0
1400/03/24
فرشته 🤰👶
منکه دیگه یک ساله اقدامم روحیم رفت ولی الان دوماهه بیخیال شدم تا روحیم خوب بشه خدا هم ب وقتش یه خوشگلشو میده من
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام بچها خوبید
0
1400/03/24
mahla,b ،،
سلام چطوری نینی مون خوبه
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
هوا میره داخلش همش میریزه🤣🤣🤣
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
قربونت عزیزم شکر خوبه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
خداروشکر عزیزم
خونه ای؟
خونه ای؟
0
1400/03/24
فرشته 🤰👶
به تو میگن مامان فعال😂
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
سلام مژی جون
خوبی پسملی خوبه
خوبی پسملی خوبه
0
1400/03/24
فرشته 🤰👶
بعضیا هستن بچه میارن دیگه غیب میشن تا ۲۰روز
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بیارپایین اون یک قطره ک لازمه رفته تو
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه بابابده عمیقم بده انقدحال میده خخخ
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیلی😁
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اوف اوف نویانم اومده خشگله مژگان؟
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اه راستی حالت چطوره
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام عزیزم زردی داره هلاک شده بچه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
خوبی دیوث خانم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خخخ دیدی تموم شدبچه داری چطوره
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اوف یاددوران سختی خودم افتادم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیلیییی بهتر از بارداریه بابا
0
1400/03/24
سوال کننده
من استان فارسی ام
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
چ کردی خوب شد؟
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
الهی خب بزارش زیر دستگاه یا مهتابی چیزی
0
1400/03/24
فرشته 🤰👶
دلم خاست😝😝😝
میگم من وقتی این حرکتو میرم خیییلی فشار به مثانم میاد فقط میگیرم پایین نافمو تا تموم شه
میگم من وقتی این حرکتو میرم خیییلی فشار به مثانم میاد فقط میگیرم پایین نافمو تا تموم شه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
آخی
عرق کاسنی بخور خودت گرمیجاتم نخور
اینجا ب بچه شیر خشت یا ترنجبین میدن برا زردی
عرق کاسنی بخور خودت گرمیجاتم نخور
اینجا ب بچه شیر خشت یا ترنجبین میدن برا زردی
0
1400/03/24
سوال کننده
خوبی مژگان جان عزیزم
نینی خوبه
نینی خوبه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
آهان اوکی عزیزم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
این دستگاه و بعدم قرص دکتردادم وقطره بیلی ناستر
0
1400/03/24
سوال کننده
مرودشت نزدیک ب شیرازم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
من الان این شرایطو دارم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
چن بود زردیش مهشید؟
0
1400/03/24
mahla,b ،،
شیراز اومدم ولی مرو دشت نه
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
بچه ها کسی اورولوژی خوب سراغ ندارم جواب تاپینگمو بدید🥺🥺
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلام عزیزدلم تو خوبی
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من ک ازوقتی زاییدم میترسم اینجوربدم فکرمیکنم الانه ک رحمم ازشدت ضربه جربخوره
0
1400/03/24
سوال کننده
تخت جمشید
0
1400/03/24
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
هفده ونیم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
بخدا اصلا نمیدونم چی خوبه چی بد
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
نویان ۱۱
0
1400/03/24
mahla,b ،،
آره جونم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
چنروز تو دستگاه بود؟
1
1400/03/24
mahla,b ،،
وای چ زیاد بوده
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نگران نباش میگذره فقط دستگاه سخته اونودرست بذارخودتم گرمی نخور ک شیرت میدی اوکی باشه خوب میشه
0
1400/03/24
mahla,b ،،
ن بدرد شما نمیخوره من زردی بچم 6 بود
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
سلام خانما میشه سوال بپرسم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
سه روزیکبار دو روزم یکباردیگه ده روزم قرص
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کمه خیالت راحت زودخوب میشه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
مهشید من الان ۳ ساعت گذاشتم تو دهنش دیگ زرد نیست پوستشم سرخ و سفید شده
0
1400/03/24
سوال کننده
مژگان با عرق کاسنی میگن خوبه بچه رو بشوری
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دوره درمان کامل کن زیادم بهش شیربده زردی وامونده زودبرمیگرده
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
فک کنم برا اوناس ک زردیشون کمه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
گفت بعد ۴۸ ساعت بیار دوباره.
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
سلام خانما میشه سوال بپرسم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره چک کنن زیرپنج باشه اوکیه
0
1400/03/24
سوال کننده
اره فککنم
داداشمم تو دستگاه رفت برا زردیش
داداشمم تو دستگاه رفت برا زردیش
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
من فردا باید ببرمش ازمایش تیروئید بدع عب نداره ببرمش چن ساعت؟
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
بپرس عزیزم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
غصه شونخوری هامن خیلی گریه کردم خوب میشه زود خودت دلستربخورک شیرت زیادبشه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیلی سخته گناع دارن طفایا
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
تیروییدمهمه حتماببر دستگاه یکم دیرترتحویل بده
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
سینه هام سنگینن نمیدونم زیاد یا نه
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
مرسی ممنون از ک جواب دادی میگم پس فردا موعدم هستش من فکر کردم فرداس بیس بزنم نشون میده ب نظرت
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
بین ۳تا ۵ روز باید ببرم؟
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
آره نشون میده
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
واقعا
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
بزار از موعدت بگذره عزیزم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ساعت چندبدنیااومدروزپنج شنبه بوددیگه؟؟
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
حتما باید ناشتا باشه
1
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
جمعه ساعت ۱:۳۰
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
ینی ۱۳:۳۰
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
آهان من فکردم فردا ذوق داشتم نشدم گفتم دیگه صبح بزنم نشون میده
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
هفتادودویاعت اززمان تولدش بایدگذشته باسه چون قبل اون هورمون هاخون توتوبدنشه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
نه اگ از موعدت بگذرع نیاز نیس
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
ن نگذشته یه روز مونده
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
برام دعا کنید
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
همون فردا میبرم
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
میدونم چرا احساس میکنم منفی هستش
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ساعت
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
ان شاء الله بیبی چکت مثبت عزیززززدلم
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
انشالله
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره غصه نخوری هاخشگلم زردی اش نسبت ب علیسان هیچ این زردی زودتموم میشه
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
مژگان عکس پسرت میدی
1
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
توکل ب خدا
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
تو فرزندان منت عکسش نمیاد برا من
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
خدا حفظش کنه عزیزم
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای جانم بگردمش🥰🥰🥰
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
زردی چیزی نیست همه نوزادان دارن معمولا
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
ممنونم عزیزم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
جانت سلامت
0
1400/03/24
asma **
منم دلم گرفته
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره چاره ای هم نیس
0
1400/03/24
asma **
کارام جور در نمیاد
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
ماشاالله به این گل پسر
فداااش 😍😍
فداااش 😍😍
0
1400/03/24
asma **
🥺🥺🥺🥺🥺
0
1400/03/24
🌱Saba 🌱
خدا حفظش کنه
شبیه خودته یا باباش
شبیه خودته یا باباش
0
1400/03/24
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مژگان حسابی حواست ب نویان ام باشه ها نمیدونم حس میکنم پسرخودمه 🥰🥰🥰غذامقوی بخورک پسرخشگلمون حسابی تپل بشه
0
1400/03/24
نیک 💚
دخترا من ۹روز آمپول پرژسترون زدم پریود نمیشم چکار کنم ؟؟؟باردارم نیستم ازمایش بتا دادم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
مرسی عزیزممم نصیبت بشه ان شاء الله
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
مو نمیزنه با باباش 🥴
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
مرسی عزیزدلم.حتما عزیزم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
تا ۱۴ روز صبر کن.
0
1400/03/24
نیک 💚
خوب دکترم طبق اینکه شوهرم خونه اس دارو داده اگه بمونم تا ۱۴روز بازم روز ۱۰_۱۱سیکلم شوهرم نیست میره برا ماه بعد
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
چاره ای نیس اخه.بچه خودم محصول امپول پروژسترونه😁🤣من خودم امپول زدم پریود بشم بعد ۱۶ روز بیبی چکم مثبت شد
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
مژگاااان
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
عکس بده من هرجا میام هی یهو میری تو😑
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
هستی ازی
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
هاا
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
زود ک بپاکم🤣
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
ای روووود
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
البته خیلیییییییی بد عکسه،🤣
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
چقد کوشولوئهههههه
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
تو بغل ی ۹۰ کیلویی اره🤣🤣🤣
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
کافر بزار یکمجون بگیره ببینچ خوش عکس میشع
0
1400/03/24
حانیه کشاورز
❤️❤️
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
😂😂😂😂
0
1400/03/24
Azi 💖 ...
خدا حفظش کنه عزیزدلم
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
اره فعلا ریزه میزس
0
1400/03/24
Mozhgan 🙋🤩🤩
فداتشم
1
1400/03/24
Azi 💖 ...
😘😘
0
1400/03/24
مامان زهره 🙋♀️
منکه ندیدم🙄
منم موخوااام😞
منم موخوااام😞
0
1400/03/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
مژگان جان بهت تبریک میگم گلم خیلی خوشحال شدم نی نی صحیح و سالم بدنیا اومد عکس حذف چرا کردی
0
1400/03/24
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بذار باشه ما هم ببینیم
0
1400/03/24
فاطیما احمدی
سلام
0
1400/03/24
سوال کننده
سلام خوبی
0
1400/03/24
فاطیما احمدی
قربونت محی تست نزدی
0
1400/03/24
فاطیما احمدی
الان اگه حتی هاله هم باشه مطمئنن حامله ای
0
1400/03/24
فاطیما احمدی
چن روز از امپولت گذشته؟
0
1400/03/24
سوال کننده
نه فاطی دیگ نمیزنم
0
1400/03/24
سوال کننده
امروز روز۱۵هست
0
1400/03/24
سوال کننده
نمیزنم تا ببینم آخر هفته اگ پری نیومد ک میاد میزنم
0
1400/03/24
نیک 💚
انشالله که بارداری گلم
0
1400/03/24
سوال کننده
انشالله گلم ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




