سلام عزیزم اگه پریودت بیست روزه باشه خب وسطش ینی روز ۹ یا ده تخمک گذاریه
دوره ۹ و ده منظورت روز نهم و دهم هست دیگه؟
کیت تخمک گذاری بذار یا سونو برو تا مطمعن بشی
امکان داره من دقیقا ازپریود پاک شدم دوروز بعدش باردارشدم
شما ازپریود پاک میشی نزدیکی کن تا پنجروز به پریودبعدیت
اره نامنظم بود یه بار ۲۶ یه بار۳۲ متغیربود
من این ماه دورم ۵۰ شد🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
عزیزم هرموقع پریود شدی به کیت کارداشته باش بیخیال فقط اززمانی که پاک شدی نزدیکی کن اگه شوهرت میتونه یک روز درمیون اگه نمیتونه دوروزدرمیون نزدیکی کن مخصوصا روزای ۱۳.۱۴.۱۶ سیکلت
خیلی خوبه عزیزم انشاالله که زودزود باردارمیشی
ممنون گلم شما چقد اقدام بودی
تنبلی تخمدان وتیرویید کم کارداشتم
انشالله سالم و صالح بیاد بغ
منم دورهام سی روزه هست و منظم
دو روز بعد پریودم فقط رابطه داشتم و ترشحات تخم مرغی داشتم
و باردار شدم.
سلام بله چون پریود نامنظم است زمان تخمک گذاری هم نامنظم میشه و احتمال داره عقب و جلو بشه ، شما برای تنظیم پریودی قرص مدروکسی پروژسترون یا دوفاستون مصرف کنین