سلام بچه م شیش ماهشه از وقتی غذا میدم بهش نفخ ودلپیچه میگیره چیکار کنم؟ حریره بادوم پوره سیب و سوپ میخوره از پنج ماهگی بخاطر رفلاکسش دکتر غذا رو شروع کرد رفلاکس خوب شده نفخ و دلپیچه داره،سوپشم توش هویج و برنج و گوشت میریزم فقط
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



296
1400/03/23



