Ooma
پرسش (1400/03/22):

آزمایش تیرویئد در بارداری

سلام میشه آزمایش تیرویید منو ببینید که کم کار یا پر کاره
من قبل بارداری اصلا تیرویئد ندارم

آزمایش تیرویئد در بارداری
خوبه، نرمال
یعنی نرمال مگه نباید بین ۳ و۵ باشه واسه من چرا روی ۱،27 ؟
۳دهم هست عزیزم یعنی زیر ۱
آها ، متوجه شدم
مرسی😍
سلام آزمایش تیروئید نرمال است
🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه