دردم جوریه لگنم گاهی واژنم تیر میکشه نگرانم یه خورده
یه دونه شوهرم پیدا کرده ولی اپارتمانی فردا انشالله بره قرداد بنویسه کارم دراومده🤣
اخه واژنم تیر میکشه رحمم درد داده ترسیدم نوبت دکترمم چهارشنبس
بسلامتی،نگران نباش منم دارم طبیعیه
مرسی عزیزم سلامت باشی واقعا؟؟؟شوهرمو کشتم بس بهش نق زدم
سلام منم چندروزه دارم فک میکنم طبیعیه
پس همه داریم ممنون خانوما زحمت کشیدین 😅😅😅
سلام اگر درد پریودی با استراحت و شیاف بهتر شد که مشکلی نیست در غیر اینصورت باید سونو بدی
یعنی نگران کنندیت با استراحت بهتر شدم اماتو ماشین بشینم یا کار زیاد انجام بدم درد دارم باز؟؟؟
منم این دردارو دارم البته شدیدنیس زیردلمم دردمیکنه تیرمیکشه 😪
منم کمه ولی هست گاهی کار که میکنم بیشتر میشه نرگس جان بسپاریم به خدا من ۴شنبه نوبت دکتر دارم میپرسم ازش خبرت میدم نگران نباش
اره انشالله ک چیزی نیس باش گلم