سلام وقت بخیر
بچه ها سونوگرافی دکتر فرخی توی آمادگاه را کسی برای غربالگری دوم رفته خوبه؟ چه فرقی با اون یکی مرکزش میکنه که توی خیابون سروشه. دکتر فرخی خودش تو کدوم مرکزه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1400/03/22





