بالایک هاتون بهم بگید کدوم قشنگ تره
0
1400/03/21
محبوبه برهانی
عکس؟
0
1400/03/21
asieh noorani
چیو لایک کنیم😏🤭
0
1400/03/21
yasi
بزارید یه مین بشه😐🖑
85
1400/03/21
سوال کننده

این مدل ام دی اف خارجیه ولی خب قشنگیشو بهم بگید
118
1400/03/21
سوال کننده

این مدل جنسش ام دی اف ایرانی هس
0
1400/03/21
سوال کننده
دادم
0
1400/03/21
سوال کننده
ممنونم کمکم کنید با لایک هاتون
3
1400/03/21
🧿🤱👑👶 Maman Soni
رنگ سفید صدفی خیلی قشنگه
ماهم همین رنگ گرفتیم هم نوزادیه هم شیکه
اگه پایینی رو هم خاسی سفارش بدی این رنگی بگو بنظرم😍😍😍
ماهم همین رنگ گرفتیم هم نوزادیه هم شیکه
اگه پایینی رو هم خاسی سفارش بدی این رنگی بگو بنظرم😍😍😍
1
1400/03/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
یه چیزی بگم از خود کسایی ک کارشون اینه شنیدم.
میگن به اسم ام دی اف خارجی اطمینان نکنید، چون خیلی گرونه کسی وارد نمیکنه و همش الکیه ،حتی اگر دیدی برچسب خارجی داره رو ام دی اف بدون کار خود ایرانه و فقط برچسب خارجی میزنن
میگن به اسم ام دی اف خارجی اطمینان نکنید، چون خیلی گرونه کسی وارد نمیکنه و همش الکیه ،حتی اگر دیدی برچسب خارجی داره رو ام دی اف بدون کار خود ایرانه و فقط برچسب خارجی میزنن
0
1400/03/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
متاسفانه دومی برام باز نمیشه
0
1400/03/21
سوال کننده
خیلی ممنونم
خیلی کمک بزرگی بهم کردی
خیلی کمک بزرگی بهم کردی
1
1400/03/21
سوال کننده
دومیلیون گرون تره ایرانیه کمد و ویترینش فقط
1
1400/03/21
سوال کننده
ممنونم عزیزم . من واقعا موندم چیکار کنم بین جنس هاش .اعتماد کنم به خارجیش
0
1400/03/21
mahi rn
تا چقد میخوای هزینه کنی؟
0
1400/03/21
سوال کننده
حقیقتش دستم خالیه .
تخت هم جا ندارم
خونم خیلی کوچیکه .
واینکه اینو میگه ایرانش کمد و ویترین۴تومن
خارجیش۶تومن .
خب اگه ایرانیشو بخرم
بادوتومن دیگه میتونم چیزای دیگه بخرم
ولی شوهرم میگه بیا خارجیشو بخر
بعد بقیه چیزاشو خورد خورد میخریم
تخت هم جا ندارم
خونم خیلی کوچیکه .
واینکه اینو میگه ایرانش کمد و ویترین۴تومن
خارجیش۶تومن .
خب اگه ایرانیشو بخرم
بادوتومن دیگه میتونم چیزای دیگه بخرم
ولی شوهرم میگه بیا خارجیشو بخر
بعد بقیه چیزاشو خورد خورد میخریم
0
1400/03/21
mahi rn
اخه یه پیج هست کاراش به نسبت قیمت خوبه اونم همون حدود ۶تومن میشه تخت و ویترین،برات کمدو ویترینو تلفیقی میزنه زیر کارهم کشو داره
1
1400/03/21
mahi rn
کیفیتشم راضی بودن
0
1400/03/21
سوال کننده
میگی پیجش رو
0
1400/03/21
mahi rn
025tati
0
1400/03/21
🐣🐥جوجه رنگی ❤
زنده باشی، متاسفانه ایرانی ها هم دور از جون بعضیا کلاه بردار شدن. دلشون برای هم نوع و مردم خودشون نمیسوزه. با هزار دروغ پول زیادی میگیرن
0
1400/03/21
سوال کننده
البته بگم تخت جا ندارم
واینکه میخام کمدش جدا باشه
ارزش داشته باشه تا بزرگ میشه به درد بخوره
تلفیقی که خیلی کوچیکه
واینکه میخام کمدش جدا باشه
ارزش داشته باشه تا بزرگ میشه به درد بخوره
تلفیقی که خیلی کوچیکه
0
1400/03/21
سوال کننده
بله درسته
0
1400/03/21
mahi rn
نه کوچیکنیست
4
1400/03/22
سوال کننده

0
1400/03/22
سوال کننده
این تلفیقی هس
0
1400/03/22
سوال کننده
ببین کمدش کوچیکه
0
1400/03/22
mahi rn
اره این مدلیه
0
1400/03/22
سوال کننده
چند تا دونه نوزادی میشه گذاشت
دیگه به درد نوجوانیش نمیخوره
دیگه به درد نوجوانیش نمیخوره
1
1400/03/22
mahi rn
درسته
0
1400/03/22
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بنظرم نوزاد-نوجوان نگیر
نوزادی بگیر
چون این تلفیقی ها هم بیشتر جا میگیرن هم تا به نوجوانی برسن خراب میشن
نوزادی بگیر
چون این تلفیقی ها هم بیشتر جا میگیرن هم تا به نوجوانی برسن خراب میشن
0
1400/03/22
دریا وخورشید
این جابجایی و تمیز کردنش سخته
0
1400/03/22
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بعد از چند سال که خاستین تختشو عوض کنین ان شاءا... خونتون هم بزرگتر شدا راحتین
0
1400/03/22
سوال کننده
عزیزم تختشو نمیخام بخرم
0
1400/03/22
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اها👍🏻
0
1400/03/22
sara jafari
به نظرم بدی برات بسازن ارزونتردرمیاد
0
1400/03/22
sara jafari
یه تحقیق کن درموردش
0
1400/03/22
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اگر گفت جنسشون وکیوم ملامین هست به هیج وجه نخر این همون نوپان که روش ورق زدن بعد ی مدت هم میپوسه
0
1400/03/22
haana kochak
اره ماهم گرفتیم به اسم خارجی , خارجی نبود همسرم ازشون شکایت کرد چون روی فاکتور نوشته بود چند جاش که خارجی هست ینی خودمون گفتیم بنویسه
0
1400/03/22
haana kochak
فکر کنم آرنیا چوب بود
0
1400/03/22
مامان ارمیس
بنظر من اولی خیلی خوشگلتره
0
1400/03/22
ریحان خاتون 💜
عزیزم سلام
ست کامل تخت و کمد و ویترین ۴ تومن؟
ست کامل تخت و کمد و ویترین ۴ تومن؟
0
1400/03/22
🐣🐥جوجه رنگی ❤
واقعا آدم نمیدونه چی بگه به اینا . اینهمه پول و زحمت و ... بعد چ اعصاب آدم داغون میشه
0
1400/03/22
سوال کننده
سلام عزیزم
نه فقط کمد و ویترین۴تومن
نه فقط کمد و ویترین۴تومن
1
1400/03/22
haana kochak
دقیقا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- گیفت سیسمونی، گیفت تعیین جنسیت تابلوهای دکوراتیو مشخصات نوزاد
- ⚘⚘⚘⚘سلام بچه ها دارم برای نی نی م خودم اتاقشو تزیین میکنم وهمه چیشو خودم درست میکنم خوشحال میشم شماهم ببینید ایده بگیرید ⚘⚘⚘⚘⚘
- یکی از شما دوستان آدرس سیسمونی توی حصارک رو میخواست از من که من اشتباهی ادرس تخت وکمد فروشی رو فرستادم
- هزینه های سیسمونی و لوازم بچه داری
- سیسمونی چی بگیرم؟ 🌹🌹
- بالاخره سیسمونی خریدن تموم شد
- خانمایی ک سیسمونیشونو گرفتن و تموم شده ی عکس میدین
- خرید سیسموتی انلاین نوزاد
- معرفی پیج سیسمونی
- 🙂🙂 خرید سیسمونی 🙂🙂



914

