سلام خانومای گل دختر من تب داره و گلودرد دکتر بردیمش ازیترومایسین و نئوتادین بهش داد و چون قطره استامینوفن حالشو بد میکرد شیاف مصرف میکنم براش. میخاستم ببینم کسی تجربه ای داره که چه غذاهایی بدم بخوره که زودتر خوب بشه و چه غذاهایی رو نباید بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



277
1400/03/21


