دوستان من پس فردا میخام زایمان کنم از دیشب هر دوسه ساعت یبار ترشح دارم مث ابه زیاد نیس خیلی کمه میترسم میگم شاید کیسه آبم پاره شده باشه بنظرتون برم دکتر یا چیز مهمی نیس ممنون میشم راهنمایی کنید. تکرر ادرار هم دارم
0
1400/03/20
سوال کننده
دوستان عزیز لطفا جواب بدین😭
0
1400/03/20
سوال کننده
همین دیروزم پیش دکترم بودم هیچ مشکلی نداشتم
0
1400/03/20
rahill❤ ❤
اگ رنگ ابه ک کیسه ابه اما اگترشحه غلظت داره ک نگران نباش ترشحه
0
1400/03/20
سوال کننده
ن رنگ آبه ولی خیلی کمه
0
1400/03/20
سوال کننده
جدی😭
0
1400/03/20
مامان حلما 👨👩👧
یه تماس با دکترت بگیر باهاش مشورت کن
1
1400/03/20
Azi 💖 ...
برو بیمارستان چککن عزیزم
0
1400/03/20
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
برو بیمارستان تست آمینو شور بده
0
1400/03/20
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
مطمئن بشی
0
1400/03/20
سوال کننده
خیلی خیلی کمه جوری ک دستمال هم بزور خیس میشه
0
1400/03/20
سوال کننده
باشه پس میرم ک مطمن بشم
0
1400/03/20
🍃🌵Zahra🌱 .
خب حالا باشه هم استرست براچیه دو روز دیگه زایمانته😍
0
1400/03/20
🍃🌵Zahra🌱 .
مگه نمیگی کمه
0
1400/03/20
Elli M
طبیعیه فقط شرایط برا بیمارستان رفتنت اماده باشه تاحس کردی دردشو برید
0
1400/03/20
elham ☘
سلام عزیزم حتما برو منم باهمین شرایط رفتم نگهم داشتن زایمان کردم
0
1400/03/20
elham ☘
من دقیقا یک روز زودتر از موعد زایمان کردم حس گردم حرکات جنین کمه وقتی رفتم شب بود گفتن صبح زایمان بعد دکترم گفت خیلی کار خوبی کردی زود اومدی چون آب دور جنین کم شده بود نشتی داشته.روزای آخر ریسک نکن انشاالله به سلامتی به زودی نی نی رو به دنیا میاری
0
1400/03/20
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
دقیقا منم همین شرایط داشتم
0
1400/03/22
پزشک اوما
سلام اگر ترشحات مانند ادرار است یعنی شفاف و داغ و روان به پزشک مراجعه کنید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



591

