سلام دوستان ابجیم قراره زایمان کنه بهش گفتن سوزن بی حسی از داروخونه بخر واسه زایمان که بی حس بشع،ایا شما هم استفاده کردین؟بدون نسخه داروخونه میده؟هزینه ش چقدره؟ممنون میشم جواب بدین😘
6
1400/03/20
mobina 💎
خوده بیمارستان میزنه من تاحالا نشنیدم کسی خودش بخره
0
1400/03/20
سوال کننده
منم تعجب کردم،پس چرا به ابجیم گفتن خودت باید از داروخونه بخری؟
0
1400/03/20
🌱 nstrn 🌱
تا حالا نشنیدم .خود بیمارستان میزنه
0
1400/03/20
خانم گل .
والا من دیدم میگن پمپ درد خودتون بخرین اما ندیدم بگن سوزن بی حسی بخرین
0
1400/03/20
سوال کننده
اها باشه عزیزم ممنون
0
1400/03/20
الناز مامان ارتین
ن من نخربدم
0
1400/03/20
الناز مامان ارتین
خود بیمارستان زد بیحسی کمر ب پایین
0
1400/03/20
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
خود بیمارستان میزنه نخره خودشون میزنن
0
1400/03/20
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خود بیمارستان میزنه عزیزم
2
1400/03/20
مامانِ ملورین خانم r.t
بیمارستانی که سوزن بیحسی اتاق عمل نداره ترسناکه بگو بره جای دیگه
0
1400/03/20
سوال کننده
ممنون عزیزان
0
1400/03/20
سوال کننده
دوستان میگم ماما هم باید بگیره واسه تو بیمارستان؟
0
1400/03/20
🌻leyla 🌼
من هم سوزن هم پمپ درذ و خود دکتر بیهوشی تو اتاق عمل زد هزینشو میگیرن دیگ نمیگن خودت بخر ک
جدیده؟!
جدیده؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



499

