سلام خانم ها من دوره های پریودیم منظم بوده البته با دارو و بر اساس اخرین دوره پریودیم سن بارداریم شش هفته و یک روز هست امروز رفتم سونو داخلی دکتر گفت یه ساک خیلی کوچیک هست و سن بارداریت پنج هفته هست برای دو هفته دیگه برام سونو نوشته خیلی نگرانم کسی همچین تجربه ای داشته ؟؟؟
0
1400/03/20
محیا 💞
نگران نباش زود رفتی
0
1400/03/20
سوال کننده
اخه کمرم و دلم هم درد میکنه دکتر دارو داد
0
1400/03/20
محیا 💞
لکه بینی که نداری؟
0
1400/03/20
سوال کننده
یعنی ممکنه مشکلی پیش بیاد ؟
0
1400/03/20
f g
خب زود رفتی سونو
0
1400/03/20
سوال کننده
امروز خیلی کم در حد سر سوزن داشتم
0
1400/03/20
f g
ن
0
1400/03/20
f g
اگ لک بینیت بیشتر شد برو دکتر بهت شیاف میده
0
1400/03/20
محیا 💞
نه گلم مشکلی پیش نمیاد بزار ۸ هفته ات بشه بعد برو سونو
0
1400/03/20
سوال کننده
بارداری قبلیم هم پوچ بود اخه
0
1400/03/20
f g
این چن وقتم رابطه نداشته باش
1
1400/03/20
سوال کننده
الان بهم شیاف داده و امپول
0
1400/03/20
f g
خب همیشه ک اتفاق نمیفته ب چیزای منفی فک نکن...
0
1400/03/20
محیا 💞
منم بارداری قبلیم پوچ بود وخیلی میترسیدم گفتم ایندفه ۸ هفته ام شد میرم
0
1400/03/20
سوال کننده
مجبورم صبر کنم
0
1400/03/20
سوال کننده
دیگه مشکلی نداشتید؟
0
1400/03/20
سوال کننده
بله درسته ممنونم عزیزم
2
1400/03/20
محیا 💞
نه خداروشکر پری روز رفتم سونو فعلا همه چیز خوب بود .منم دل درد وکمر درد دارم که دکتر گفت طبیعیه،استرس نداشته باش داروهارو سر ساعت استفاده کن ان شالله دوهفته دیگه صدای قلب نی نیت رو میشنوی
1
1400/03/20
محیا 💞
کار سنگین هم انجام نده
0
1400/03/20
سوال کننده
خدا رو شکر انشالله که به سلامتی عزیزم التماس دعا
0
1400/03/20
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1400/03/20
محیا 💞
ممنون گلم، ان شالله که نی نیت ۸ ماه دیگه سالم میاد بغلت
1
1400/03/20
محیا 💞
چشمت بی بلا😘
0
1400/03/20
سوال کننده
فدات بشم همچنین شما انشالله که دوره بارداری خوبی داشته باشید
0
1400/03/20
سوال کننده
🌹🌹🌹🌹
1
1400/03/20
محیا 💞
قربونت ،ان شالله 🤲
1
1400/03/20
Sepide Zafarmand
عزیزم منم ۱۱ روز پیش رفتم دکتر بهم همینجوری گفت، تازه شک داشت که واقعا ساک حاملگی باشه بهم شیافم داد اما نزدم چون میگن قبل از تشکیل قلب استفاده نکنین ، حالا گذاشتم دو هفته دیگه برم باز سونو
0
1400/03/20
الهه 💃💝💃
بچه ها ببخشیدتو موضوع شما سوال میپرسم یه سوال دارم .برای دوستم هست .
قرص دیدروژسترون برای بارداری چطوری استفاده میکنن؟؟
قرص دیدروژسترون برای بارداری چطوری استفاده میکنن؟؟
0
1400/03/20
سوال کننده
حتما شیاف رو استفاده کن عزیزم من از سه تا متخصص زنان پرسیدم و همشون گفتند که شیاف تاثیری روی جنین نداره و جلوگیری از سقط میکنه انشالله که خدا خوشحالت کنه خودم که از وقتی رفتم دکتر و اینجوری گفت اینقدر ناراحت شدم که حد نداره شوهرمم میگه اگر این نشد دیگه اصلا بچه نمیخوایم فکر بچه از سرت بکن بیرون
1
1400/03/20
Sepide Zafarmand
منم از چند نفر پرسیدم میگن قبل تشکیل قلب نباید استفاده بشه چون اگه خدایی نکرده جنین تشکیل نشه یا بنا به هر دلیلی بخوای سقط کنی دیگه رحم باز نمیشه و میرسه به کورتاژ
0
1400/03/20
Sepide Zafarmand
البته من لک بینی ندارم
1
1400/03/20
الهه م
برا من دو هفته فرقش هست
نگران نباش من خیلی الکی استرس کشیدم
۷ هفته رفتم گفت ساک بارداری خالیه و ۵ هفته است ۸_۹ روز بعدش بهم گفت ۶ هفته و دو روز ضربان قلب هم داره اما چون تفاوتش زیاده دوباره بیا به حساب پریود ۹ هفته و سه روز رفتم گفت ۷ هفته و ۳ روز و دکتر گفت مشکلی نیست دیر تشکیل شده و رشدش خوبه
نگران نباش من خیلی الکی استرس کشیدم
۷ هفته رفتم گفت ساک بارداری خالیه و ۵ هفته است ۸_۹ روز بعدش بهم گفت ۶ هفته و دو روز ضربان قلب هم داره اما چون تفاوتش زیاده دوباره بیا به حساب پریود ۹ هفته و سه روز رفتم گفت ۷ هفته و ۳ روز و دکتر گفت مشکلی نیست دیر تشکیل شده و رشدش خوبه
0
1400/03/20
سوال کننده
نمیدونم والا هر کی یه جور میگه بارداری قبلی اولین بارداریم بود دو ماه پریود نشدم و چون جلوگیری میکردم اصلا فکرش نمیکردم که باردار باشم ولی هر کاری میکردم پریود نمیشدم دو تا امپول پروژسترون زدم که پریود بشم بازم نشدم رفتم دکتر سونو دادم گفت باردار هستی و پنج هفته هست همون موقع بهم شیاف داد گفت دو هفته دیگه بیا وقتی رفتم گفت قلب تشکیل نشده دو هفته دیگه بیا بازم که رفتم گفت قلب تشکیل شده ولی همون موقع از کار افتاده گفت شیاف رو دیگه نزار تا سقط بشه منم شیاف نزاشتم سه روز بعدش سقط شد
1
1400/03/20
سوال کننده
الهه جان از اینکه بهم امیدواری دادی ازت یک دنیا ممنونم عزیزم انشالله که بارداریتون به خیر و خوشی بگذره
1
1400/03/20
الهه م
فدات عزیزم انشالله شما هم نی نی نازت و صحیح و سالم بغل بگیریش
حتما براش سوره حجرات بخون و به شکمت دست بکش
و صلوات حضرت زهرا رو هم زیاد بفرست و هر شنبه براش صدقه بده به نیت فرزند سالم و صالح و صبور
حتما براش سوره حجرات بخون و به شکمت دست بکش
و صلوات حضرت زهرا رو هم زیاد بفرست و هر شنبه براش صدقه بده به نیت فرزند سالم و صالح و صبور
1
1400/03/20
سوال کننده
قربان شما عزیزم ممنونم از توصیه هاتون خدا یار و یاورتون باشه انشالله
1
1400/03/22
پزشک اوما
سلام نگران نباشید سونو قلب جنین همون اواسط هفته هشتم بارداری انجام میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



632

