Ooma
پرسش (1400/03/19):

تفسیر جواب امینو و اکوی قلب

سلام‌خسته نباشید.این جواب امینو و اکوی خواهرم هست.تو سونوی انومالی گفته بودن تیغه بینیش کوتاهه و رگ ائورتش سمت راسته فرستادن امینو ک جوابش سالم بود شکر خدا،امروزم اکو داد بهش گفتن دوشریانی هست و رگ ائورتش سمت راسته یماه دیگه گفتن دوباره باید بره اکو بده ببینن شرایطش بدتر نشده باشه بعد گفتن باید صبر کنه بچش بدنیا بیاد توبیمارستان اکو بگیرن اگ مشکلی نبود ک هیچ اگر بود عمل میشه😭میخاستم نظرتونو بدونم واینکه دوشریانی ینی چی؟؟سمت راست بودنش خطری داره برای بچه و اگر بخان عمل کنن خدای نکرده عمل سختی هست یاخیر.ممنون

این جواب امینو
تفسیر جواب امینو و اکوی قلب
تفسیر جواب امینو و اکوی قلب
اینم اکو👇
تفسیر جواب امینو و اکوی قلب
سلام نتیجه آمنیوسنتز که خوبه و مشکلی ندارد ، در مورد نتیجه اکو هم قوس آئورت دو گانه گزارش شده که یک نقص مادرزادی قلب است ممکن است هنگام تولد کاملا بدون علائم باشه و یا علایم دار بشه ، فعلا قطعی نیست ۴ هفته دیگه اکو قلب جنین بده
ببخشید اگه علایم دار باشه چی میشه؟باید جراحی بشه؟اگه بشه درست میشه مشکلش؟
در صورت علائم دار شدن باید متخصص قلب تصمیم بگیرید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.