سلامخسته نباشید.این جواب امینو و اکوی خواهرم هست.تو سونوی انومالی گفته بودن تیغه بینیش کوتاهه و رگ ائورتش سمت راسته فرستادن امینو ک جوابش سالم بود شکر خدا،امروزم اکو داد بهش گفتن دوشریانی هست و رگ ائورتش سمت راسته یماه دیگه گفتن دوباره باید بره اکو بده ببینن شرایطش بدتر نشده باشه بعد گفتن باید صبر کنه بچش بدنیا بیاد توبیمارستان اکو بگیرن اگ مشکلی نبود ک هیچ اگر بود عمل میشه😭میخاستم نظرتونو بدونم واینکه دوشریانی ینی چی؟؟سمت راست بودنش خطری داره برای بچه و اگر بخان عمل کنن خدای نکرده عمل سختی هست یاخیر.ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



482
1400/03/19





