خوبه عزیزم ریسکات منفیه خداروشکر انشالله صحیح و سالم بغلشون کنی
یکی از قل ها سفالیک اون یکیم بریچ
دکترم تا شنبه نیس ازمایشمم حتما بهم بگید خوبه یا نه
یکی از قلها به نظر من صد در صد پسره ولی اون یکی تصویرش واضح نیست
سلام عزیزم به نظر منم یکیش پسره
اون یکی رو متوجه نشدم واضح نیست
چجوری فهمیدید پسر😂😂منکه خودم هرچی پایین و بالا میکنم نمیفهمم
خداروشکر.مرسی از پاسخگوییتون
مامانا داریم برای ی خانمی که نیاز به سیسمونی داره پول جم میکنیم که براش سیسمونی بخریم ماه اخر هستن و خیلی نیاز به کمک دارن اگه دوست دارید سمام تو این کار خیر شریک بشین هر مقداری که دوست داشتید و در توانتون بود بدید تا براشون سیسمونی بخریم