سلام دوستان .من دخترم شش ماهش تموم شده گفتن بهش قطره اهن ومولتی ویتامین بدم مرکز سلامت میبردم دادن ایرانی هست ولی دخترم برعکس ویتامین ا د که دوسش داشت .اینا رو اصلا نمیخوره ووقتی یه قطره هم میریزم دهنش نزدیکه بالا بیاره حالش بهم میخوره.حالا دوستان قطره میدونن که طعمش خوب باشه خودم ازبیرون بگیرم .اینا واقعا بد مزه بودن خودمم تست کردم حق میدم دخترم نخورتش.ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



364
1400/03/19









