من هفته ۲۲ بارداری هستم الان چهار روزه هر ۲۴ ساعت لکه بینی دارم البته روز اول و دوم لکه بینی بود الان چیزی شبیه ترشحاته دیروز رفتم دکتر برام شیاف نوشت روش نوشته به مدت ۱۰ شب شبی یکی ستفاده کنم. بتظرتون نیاز هست ک هرشب استفاده کنم یا نه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



314
1400/03/19





