سلام دوستان یه مکمل اسید فولیک B12من میخورم از ابتدای بارداری تا الان
بنظرتون همینو ادامه بدم
بجای اسید فولیک معمولی و ایرانی که دکتر نوشته برام مصرفش میکنم
ادامه بدمش؟ یا یک ماه از اسید فولیک ایرانی بخورم دوباره اینو بخورم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1400/03/19




