سلام.من ۱۰هفته هستم.خیلی بی حالم و همه ش یه وری افتادم همه ش دوست دارم بخوابم.یعنی فقط میخورمو میخوابم.یکمی هم راه میرم.اما جدیدا دلم به هرسمتی میخوابم احساس میکنم تیر میکشه مثل زمان پریودی درد جزئی داره.دلیلش چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



476
1400/03/18






