سلام خسته نباشید دخترم چند وقتی میشه میبینم پوشکش قسمت جلوش لک های صورتی هست نمیدونم چرا اینجوریه؟ موقع جیش هم گریه نمیکنه بهانه گیری اضافه هم نداره این لک مال چیه؟؟؟
0
1400/03/18
سوال کننده

چرا اینجوریه؟؟
0
1400/03/18
amine ...
منم اینطوره برم ازمایش ادرار مال کم ابی بدنه اگ از عفونت نباشه
0
1400/03/18
amine ...
شیرخوب میخوره؟
0
1400/03/18
amine ...
ادرارش چقدره؟
3
1400/03/18
فهیمه حسینی
شاید مشکل از پوشک باشه
0
1400/03/18
سوال کننده
اره شیر خوب میخوره حتی بهش آبم میدم بعداز غذا
0
1400/03/18
سوال کننده
ادرارش خیلی کمه هر نیم ساعت یا یک ساعت یک بار
0
1400/03/18
سوال کننده
نه وقتی پوشکم نیست همینجوریه
0
1400/03/18
اذین
عزیزم من بچه ندارم ولی تو اوما کسایی ک این مشکلو داشتن گفتن از کم ابی بدن بچه بوده
0
1400/03/18
amine ...
از کم ابی بدنشه
0
1400/03/19
پزشک اوما
سلام دو سه روز تا ۱۲۰ سی سی بهش آب بده اگر مجدد رویت شد باید آزمایش ادرار بده
0
1400/03/19
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



634

