مبارکش باشا، فک کنم خواهرشه
مباااارکش باشه به سلااامتی
میگم زینب نینی اولت رو چند سالگی ب دنیا آوردی ؟؛
مرسی سلامت باشین. خیلی خوشحالم خداروشکر😍😍😍
دعا کنین سالم باشه بعدم پسر😍
طبیعت ی ب دنیا آوردی یا سزازین
سلام تیتر بتا بالای ۴۰۰ است و باردار عست
خدا حفظشون کنه نینی های نازتو
فدات عزیزم. همچنین فسقلی خودتو خدا نگه داره برات