Ooma
پرسش (1400/03/18):

سلام لطفا فوری بیاید این ازمایش تفسیر کنید واجبه ممنون

همین دیگ واجبه

سلام لطفا فوری بیاید این ازمایش تفسیر کنید واجبه ممنون
باردار
مثبته
واقعا
اره عزیزم مال خودته
مبارکش باشا، فک کنم خواهرشه
زنداداشمه
خداروشکر
مطمعنین؟
اره دگه عددش بیشتر ۴۰۰
مبارک باشه😊
مباااارکش باشه به سلااامتی
ممنونم😍😍😍
چند هفتس الان؟
مبارک باشه 😍🧡
میگم زینب نینی اولت رو چند سالگی ب دنیا آوردی ؟؛
مرسی سلامت باشین. خیلی خوشحالم خداروشکر😍😍😍
دعا کنین سالم باشه بعدم پسر😍
14 عزیزدلم
ازشمام مبارک باشع
طبیعت ی ب دنیا آوردی یا سزازین
طبیعی
سلام تیتر بتا بالای ۴۰۰ است و باردار عست
هست
سزارین
ممنون خداروشکر
خدا حفظشون کنه نینی های نازتو
فدات عزیزم. همچنین فسقلی خودتو خدا نگه داره برات
ممنون زینب جون انشالله 😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه