سلام من دخترم ده روز دیگه میشه 7 ماهش میشه .هنوز هیچی نمیگه معمولا تو چه سنی بچه های شما دد یا بب گفتن .الان دخترم هیچ صدایی نمیگه .سه ماهه بود اقا میگفت یا آقو میگفت .
الان هیچی نمیگه .
از چ سنی باید حروفو بگه .؟
ممنون 💙💚💜
پرسش (1400/03/17):
زمان حرف زدن بچه
827
48
1400/03/17
سوال کننده
0
1400/03/18
♡♡ .
فک کنم از ده ماهگی میگن .. البته بچه با بچه فرق داره بچتو با بچهای دیگه مقایسه نکن ..حالاوقت داره تا حرف زدن فعلا ا نظر حرکتی پیشرف داره تا زبونی
1
1400/03/18
فاطمه کریمی
سلام عزیزم دخترمنم فعلا اصوات نامفهوم درمیاره
فکرکنم زود باشه واسه حرف زدن
فکرکنم زود باشه واسه حرف زدن
0
1400/03/18
مامان فری
پسر من تازه داره میگه دد
0
1400/03/18
سوال کننده
سلام ابجی خوبی.
آخه هر کسی متو میبینه میگ چرا ساکته باید از خودش صدا در بیاره
آخه هر کسی متو میبینه میگ چرا ساکته باید از خودش صدا در بیاره
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
مگه هیچ صدایی درنمیاره؟
0
1400/03/18
سوال کننده
ای بابا فک کنم چون بچم تلویزیون میبینه چیزی نمیگه اخه میگن ضرر داره
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
باهاش زیاد حرف بزن
شعر بخون براش
شعر بخون براش
1
1400/03/18
سوال کننده
ن فقط میخنده .از 5 ماهگی دیگ کلا چیزی نگفته
0
1400/03/18
مامان فری
تلوزیون میگن ضرر داره
سعی کن خودت بیشتر باهاش حرف بزنی
سعی کن خودت بیشتر باهاش حرف بزنی
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
آهنگ بزار براش
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
قهقه میزنه؟
0
1400/03/18
سوال کننده
اخه فقط با تلویزیون ساکت میشه مجبورم میکنه
1
1400/03/18
سوال کننده
اره
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
خب پس مشکلی نیست
0
1400/03/18
فاطمه کریمی
نگران نباش انقد حرف بزنه خستت کنه😃😃
0
1400/03/18
سوال کننده
اها ممنون گلی
0
1400/03/18
سوال کننده
ههههه
1
1400/03/18
سوال کننده
خیلی عجله دارم
0
1400/03/18
بهار تاها
مانیا جون بهتره زیر ۲ سال کمتر تلویزیون ببینه و بیشتر خودتون باهاش حرف بزنید و بازی کنید
تو سن دختر شما باید یکسری صداها بگه و تا حدود ۸ یا ۹ ماه دد بب مم بگه تا ایشالا حدود یکسال کلمه ساده بگه. البته بچه ها با هم تفاوت دارن اما اگه کلا هیچ صدایی درنمیاره خوبه که به واکنشش به صداها دقت کنی، شنواییش چک کنی ( مثلا یهو صدای تلویزیون قطع کن) و حتما باهاش زیاد حرف بزن، براش با دس زدن و اسباب بازی صدا در بیار ، بیشتر وقت رو بازی کن و ببین عکس العملش چیه.
کوچکترین جیغ و داد و صدایی هم که داشت تشویقش کن و مثلا شما هم مثل خودش اما به حالت بازی یکم جیغ بکش😊
تو سن دختر شما باید یکسری صداها بگه و تا حدود ۸ یا ۹ ماه دد بب مم بگه تا ایشالا حدود یکسال کلمه ساده بگه. البته بچه ها با هم تفاوت دارن اما اگه کلا هیچ صدایی درنمیاره خوبه که به واکنشش به صداها دقت کنی، شنواییش چک کنی ( مثلا یهو صدای تلویزیون قطع کن) و حتما باهاش زیاد حرف بزن، براش با دس زدن و اسباب بازی صدا در بیار ، بیشتر وقت رو بازی کن و ببین عکس العملش چیه.
کوچکترین جیغ و داد و صدایی هم که داشت تشویقش کن و مثلا شما هم مثل خودش اما به حالت بازی یکم جیغ بکش😊
0
1400/03/18
مامان آیریک 👶
عزیزم نگران نباش بچه جاری من ۳ سالشه تازه مامان بابا میگه
بچه با بچه فرق داره
ولی یه جاری دیگم بچش تو ۷.۸ ماهی بابا اینا گفت بعضی کلماتو میگفت
بچه با بچه فرق داره
ولی یه جاری دیگم بچش تو ۷.۸ ماهی بابا اینا گفت بعضی کلماتو میگفت
0
1400/03/18
z d
فک نمیکنم ربطی به تلویزیون داشته باشه
دختر منم میشه گفت خیلی نگاه میکنه اما از همون اول صداهای نامفهوم زیاد درمیاورد
الانم چندتا کلمه فقط بابا وماماو دد و کلی کلمات نامفهوم میگه
بچه ها از این نظر متفاوتن نگرانش نباش
دختر منم میشه گفت خیلی نگاه میکنه اما از همون اول صداهای نامفهوم زیاد درمیاورد
الانم چندتا کلمه فقط بابا وماماو دد و کلی کلمات نامفهوم میگه
بچه ها از این نظر متفاوتن نگرانش نباش
0
1400/03/18
منیره خسروی
منکه چون زیاد برا دخترم شعر میخونم و بازی میکنم زود شروع کرد به صدا در آوردن اول بابا گفت الانم هر کلمه ای رو چنبار تکرار کنیم اینم میگه مثلا امروز از صب یکسره میگفت نه 😂😂کتاب شعر بگیر همونارو بخون براش
0
1400/03/18
fatemeh ش
ن ربطی ب تی وی نداره. منم واسش هرروز روشن میکنم. کلا بچه بود هم خودم فیلم میدیدم اونم نگاه میکرد. ولی خیلی ماشالا سروصدا میده هنوز کلمات خاصی رو نمیگه جز چندکلمه. ولی. کاملا طبیعی هست. البته باباش همیشه واسش شعر میخونه منم زیاد حرف میزنم
0
1400/03/18
fatemeh ش
هنوز. کوچکه سخت نگیر. ببین هرکاری. میکنی واسش توضیح بده. مثلا بگو مامان بیا بریم به به بخوریم. یا بریم اب بازی کنیم.
0
1400/03/18
سوال کننده
بچه شما الان چند وقتشه
0
1400/03/18
سوال کننده
توضیح ک میدم باهاش حرف میزنم
0
1400/03/18
سوال کننده
شنواییش ک ماشالله خیلی خوبه اگه تو جمع بکی پچ پچ کنه نگاش میکنه توجهش جلب میشه
0
1400/03/18
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم اصلا بچه تو با بقیه مقایسه نکن. نگرانم نباش. حرف میاد. پسر جاری من ۵ سالگی حرف اومد. خواهرزاده خودم زیر یک سال. دختر خودم انقدر سر و صدا داره که نگو ولی حرف نمیزنه. بابا و الو و ماما و اینا رو میگه فقط
0
1400/03/18
پزشک اوما
سلام در هفت تا ۱۲ ماهگی او سعی خواهد کرد حرف زدن شما را با اصطلاحاتی شبیه «بَ با بَ» یا «دی دی دا» تقلید کند. او وانمود به حرف زدن و مکالمهٔ نوبتی با شما میکند. اگر کودکتان تا هفت ماهگی آواهای گفتاری ایجاد نمیکند، بد نیست با پزشکش در این رابطه صحبت کنید.
0
1400/03/18
z d
یک سال و ده روز
0
1400/03/18
z d
منم بخاطر شرایطم مجبورم واقعا بذارم تلویزیون ببینه
چاره ی دیگه نیس شوهرم سه روز سه روز سرکاره دیگه توانی برام نمیمونه سه روز کامل در اختیار بچه باشم.نذارم ببینه گشنه میمونیم چون میچسبه بهم
همه میگن که بده تلویزیون ولی عزیزم اگه شرایطی بود که مجبور شدی عذاب وجدان نداشته باش من اوایل خیلی غصه میخوردم اما الان مثلا تا کارامو انجام بدم یا استراحتی کنم میذارم ببینه بعد خاموش میکنم میبرمش تو اتاقش یه نیم ساعت ۴۰دقیقه ای با هم بازی میکنیم و یک ریز باهاش حرف میزنم
دوباره بخوام برم سراغ کارم با تلویزیون سرگرم میشه البته همیشه جلوی دستش یه عالمه اسباب بازی میذارم که توجهش فقط به تلویزیون نباشه
چاره ی دیگه نیس شوهرم سه روز سه روز سرکاره دیگه توانی برام نمیمونه سه روز کامل در اختیار بچه باشم.نذارم ببینه گشنه میمونیم چون میچسبه بهم
همه میگن که بده تلویزیون ولی عزیزم اگه شرایطی بود که مجبور شدی عذاب وجدان نداشته باش من اوایل خیلی غصه میخوردم اما الان مثلا تا کارامو انجام بدم یا استراحتی کنم میذارم ببینه بعد خاموش میکنم میبرمش تو اتاقش یه نیم ساعت ۴۰دقیقه ای با هم بازی میکنیم و یک ریز باهاش حرف میزنم
دوباره بخوام برم سراغ کارم با تلویزیون سرگرم میشه البته همیشه جلوی دستش یه عالمه اسباب بازی میذارم که توجهش فقط به تلویزیون نباشه
0
1400/03/18
مامان ارمیس
خواهرزاده من میرع تو چهارسال تازه میتونه حرف بزنه
0
1400/03/18
مامان ارمیس
بچه ها چند ماهگی قهقهه میزنن بچها من دخترم خیلی میختده رفت چهار ماه ولی بی صدا ساایلنته خنده هاش
0
1400/03/18
سمیررررررراااااا sh
ولی ب نظرم ی دکتر ببر چون فقط مخنده و هیچ صدایی دیگه ای در نمیاره
0
1400/03/18
سمیررررررراااااا sh
خب این خوب نیس عزیزم
0
1400/03/18
مامان ارمیس
از خودش خیلی صدا درمیاره ها ولی خندیدنی بی صدا میخنده دیگ چقد زور بزنی بخندونیش یزره قهقهه بزنه
0
1400/03/18
بهار تاها
کدوم شهر هستید؟
0
1400/03/18
سوال کننده
منم مجبورم شوهرم ده روز کاهی اوقات دو هفته نیس ماموریته دس تنها خیلی خسته میشم چاره دیگه ای ندارم
0
1400/03/18
سوال کننده
ممنون
0
1400/03/18
اسیه ..
دختر من ۶ ماهشه دد بب میگه همش تو بازی هاش..
حتی بابا مامان هم میگه البته گاهی اوقات
حتی بابا مامان هم میگه البته گاهی اوقات
0
1400/03/18
اسیه ..
من هیچوقت جلو تلویزیون نمیزارمش
خودم باهاش حرف میزنم و باهاش بازی میکنم
خودم باهاش حرف میزنم و باهاش بازی میکنم
0
1400/03/18
سوال کننده
چ خوب دختر من ک هیجی نمیگه همش جلو تلویزیون میزارمش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




