سلام خانوما خوبین؟
اینم آخرین سونوی من بیاید ببینید وزن دخملم چطوریه؟ و اینکه دکتر گفت کااااملا آماده زایمان طبیعی هستی😭😭
احتمال داره بچرخه تا آخرش یا دیگه ممکن نیست؟
ی چیز دیگه من الان نفهمیدم دقیقا چند هفتەم طبق این سونو؟
دکترمم این هفته مطب نیس من میخوام اون مسافرت دو روزه رو برم میخواستم ازش سوال کنم الان واقعا موندم بین دو راهی خیلی سخت😞
پرسش (1400/03/17):
سونوی وزن و وضعیت
728
128
1400/03/17
سوال کننده
0
1400/03/17
محبوبه برهانی
عکس سونو؟
0
1400/03/17
سوال کننده
از بس استرس این زایمان طبیعی گرفتتم یادم رفت ببخشید😐😩
0
1400/03/17
سوال کننده

0
1400/03/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم ۳۴ هفته و ۶ روزی
0
1400/03/17
سحر بانو
۳۳ هفته و ۶ روزه طبق سونو
0
1400/03/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
فک نکنم دیگ بچرخه معمولا بریچ باشه ممکنه سفالیک بشه اما برعکس فک نکنم
0
1400/03/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
الان دلیل ناراحتیت چیه؟
0
1400/03/17
سحر بانو
زایمانش طبیعیه همه ترسیدن از طبیعی
0
1400/03/17
سحر بانو
منم از الان ترسیدم
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خب سزارین اختیاری چرا نمیرید
0
1400/03/17
zeynab gholipour
منم دکترم قبول نمیکنه میگه همه چیت تاالان اکیه واسه طبیعی
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من ک فکر طبیعی زاییدنم نمیتونم کنم😢
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
من 32هفته سفالیک بودم الان شده بریچ دکتر گفت بازم ممکنه بچرخه حالا چهارشنبه جواب نهایی معلوم میشه که سزارینم یا طبیعی
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
منم تو سونو ۳۲ هفته بچم سفالیک بود
1
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
خودمو برای طبیعی آماده کرده بودم گفت سزارین حالا سزارین آماده شدم میترسم بگه طبیعی🤭🤭
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
الان بریچ شده
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دیگه نرفتم چون اختیاری میرم فرستاد سونوی دوباره
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نفرستاد
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
آهان اوکی
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ب سلامتی ایشالا
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
چندم وقت داده بهت
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلامت باشی عزیزم همچنین برای شما❤️😘
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
💓💓
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
هفته ی بعد ۳شنبه
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ای جونم عزیزم
راستی نگران وزنت بودی بالاخره چند کیلو اضافه کردی
راستی نگران وزنت بودی بالاخره چند کیلو اضافه کردی
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
فدات شم، تا الان هجده کیلو😢
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ماشالا بهت
من کلا تا الان پنج کیلو اضافه کردم
من کلا تا الان پنج کیلو اضافه کردم
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
😂😂😂از الان ماتم گرفتم چجوری کمش کنم
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
شکمم هیشکی باور نمیکنه هفته های آخرم
79کیلو بودم شدم 84
79کیلو بودم شدم 84
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
😂😂😂
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من هفتاد بودم شدم ۸۸
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
لحظه زایمان ده کیلو اینا کم میشه
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خوشبحالت زیاد اضافه نکردی
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
البته من دیابت بارداری هم گرفتم رژیم داد دکتر بهم
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ولی قبل دیابتم زیاد اضافه نکرده بودم
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عه نه من رژیمم نداشتم
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
غذامم کاملا معمولیه نه کم نه زیاد فقط میوه و سبزیجات خیلی خوردم و میخورم
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
خیلیم عالی
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
فدات .نی نی چند کیلوئه
واسه من ی ذره وزنش کمه
واسه من ی ذره وزنش کمه
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
ان شاء الله همگی ب سلامتی بچه هامونو بغل کنیم
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
الهی آمین
0
1400/03/17
Maryaml N
😂😂
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من همون ۳۲ هفته کامل وزنش ۲ بود
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ب سلامتی
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
یک هفته از هفته ی خودم بیشتر زده بود
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلامت باشی😘
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
من وارد هفته 37شدم وزنش 2680بود
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ماشالا به آقا طاها
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
تا بدنیا بیاد ۳رو میشه
1
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
قربونت ماشاالله ب نینی خودت😍😘
1
1400/03/17
خانم گل .
منم 34 هفته سونو دادم پسرم سفالیک بود
38 هفته عرضی شده بود سز شدم
38 هفته عرضی شده بود سز شدم
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
انشالله
البته وزن لحظه تولد زیاد مهم نیست بعد تولد بالاخره رشد میکنه فقط سلامتی باشه
البته وزن لحظه تولد زیاد مهم نیست بعد تولد بالاخره رشد میکنه فقط سلامتی باشه
0
1400/03/17
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دقیقا
1
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
💓💓
0
1400/03/17
Maryaml N
خوشبحالت
0
1400/03/17
Nafas
خوشبحالت چیکار کردی ک بریچ شد🤣
0
1400/03/17
Maryaml N
اینجایی دنبال راه حل😂
0
1400/03/17
Nafas
اره
0
1400/03/17
خانم گل .
بریچ نشد عرضی شد
هیچی والا کلا پسرم فعالیتش زیاد بود ی جا بند نبود هر دفعه میرفتم سونو تغییر حالت داده بود😂😂😂
هیچی والا کلا پسرم فعالیتش زیاد بود ی جا بند نبود هر دفعه میرفتم سونو تغییر حالت داده بود😂😂😂
0
1400/03/17
Maryaml N
پیدا کردی ب منم بگو😂
0
1400/03/17
Nafas
چیکارکنم مث چی میترسم ازطبیعی میدونم اخرش جرمیخورم🤣
0
1400/03/17
Maryaml N
من از ترس بچرخه سجده ی ثانیه ایی بلند میشم میگن تو حالت سجده بچه سفالیک میشه😂
0
1400/03/17
Maryaml N
خدا شانس بده🚶♀️
0
1400/03/17
Nafas
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/17
Maryaml N
ب نکته ظریفی اشاره کردی🚶♀️☺️😂
0
1400/03/17
خانم گل .
معاینه شدی؟ اصن شاید لگنت مناسب طبیعی نباشه
0
1400/03/17
Nafas
یه سونوگرافی اشناهم نداریم🙄
0
1400/03/17
خانم گل .
😅😅
0
1400/03/17
Nafas
نه تاحالا نشدم ولی قدم بلنده هرموقع میرم پیش دکترم ماما هم اونجاس میگ خیلی خوبی واسه طبیعی اینقد فوشش میدم تودلم
0
1400/03/17
Maryaml N
سنو گرافب بدرد نمیخوره باز خود بیمارستان هم سنو میکنن لحظه اخر، دکتر باید اشنا باشه🥺
0
1400/03/17
Maryaml N
😂😂😂😂
0
1400/03/17
خانم گل .
ب قد ربطی نداره خواهر شوهر منم بلنده اما نتونست طبیعی زایمان کنه
0
1400/03/17
Nafas
والا فوضول مگ ازت پرسیدم ک نظر میدی
0
1400/03/17
خانم گل .
برعکس دختر عمم قدش کوتاهه اینقدر راحت طبیعی زایمان کرد
0
1400/03/17
Maryaml N
بریم چندتا خال با چسب بچسبونیم تو واژن بگیم زگیل داریم🚶♀️😂
0
1400/03/17
Maryaml N
اره ربط نداره
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
ب نظر من بسپارید به خدا
من تا لحظه ای که برم سونو میگفتم طبیعی
روزی که دکتر گفت سزارین اینقدر گریه کردم که بماند
بعد فکر کردم گفتم خدا صلاح منو بهتر میدونه شاید دیده طاقتشو ندارم چون واقعا ب درد خیلی کم طاقتم
بالاخره خودش صلاح رو بهتر میدونه
من تا لحظه ای که برم سونو میگفتم طبیعی
روزی که دکتر گفت سزارین اینقدر گریه کردم که بماند
بعد فکر کردم گفتم خدا صلاح منو بهتر میدونه شاید دیده طاقتشو ندارم چون واقعا ب درد خیلی کم طاقتم
بالاخره خودش صلاح رو بهتر میدونه
0
1400/03/17
سوال کننده
اخە من الان طبق ان تی 33هفته و 6روزم
0
1400/03/17
سوال کننده
ب شدتتتتت از طبیعی میترسم اصلا فوبیا دارم
نمیدونم چیکار کنم
نمیدونم چیکار کنم
0
1400/03/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
همون عزیزم حواسم نبود
0
1400/03/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
برو سز اختیاری
0
1400/03/17
Nafas
وزن نینیت خیلی خوبه
0
1400/03/17
Nafas
ماشاالله بهش
0
1400/03/17
سوال کننده
شوهرم نمیذاره میگه عمل خطرناکه شکمتو پاره میکنن هزار تا عوارض داره😭
0
1400/03/17
Nafas
بیشتر چی میخوری
1
1400/03/17
سوال کننده
یعنی امکان داره بچرخه؟؟
من که فک نکنم چون شنیدم جفت قدامی باشه دیگه نمیچرخه
من که فک نکنم چون شنیدم جفت قدامی باشه دیگه نمیچرخه
1
1400/03/17
سوال کننده
خوشبحالت
0
1400/03/17
سوال کننده
پس امکان چرخیدن هست😁
ولی میترسم دلخوش کنم و همون طبیعی باشه اون موقع دیگه داغون میشم
الان سرش کااامل بالای واژنم بود دکتر گفت قشنگ آماده شده
ولی میترسم دلخوش کنم و همون طبیعی باشه اون موقع دیگه داغون میشم
الان سرش کااامل بالای واژنم بود دکتر گفت قشنگ آماده شده
1
1400/03/17
سوال کننده
منم همش ب شوهرم میگم عقب و جلوم یکی میشه 😅
0
1400/03/17
سوال کننده
اونایی که پریود دردناک دارن یعنی لگنشون کوچیکه؟؟
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
اتفاقاً جفت منم قدامیه
گفتن ممکنه بچرخه چهارشنبه معلوم میشه که چیشده
گفتن ممکنه بچرخه چهارشنبه معلوم میشه که چیشده
0
1400/03/17
eli (مسیحا و ماهور )
من فقط سزارین رو بخاطر این کنار اومدم که حداقل تکلیف آدم مشخصه خیلیا شنیدم درد طبیعی رو کشیدن ولی لحظه آخر سزارین شدن
1
1400/03/17
سوال کننده
بخدا منم تحمل ی درد کوچیییک رو ندارم ی سردرد ساده رو نمیتونم تحمل کنم
واسه همین انقد میترسم
ولی باز هرچی خدا بخواد انشالله
واسه همین انقد میترسم
ولی باز هرچی خدا بخواد انشالله
1
1400/03/17
سوال کننده
😍
1
1400/03/17
سوال کننده
آره والا من از اونم میترسم
0
1400/03/17
Maryaml N
اره 👌
0
1400/03/17
shabnam jarah
اگه به دنیا اومد چطور بود؟ساعت خوابش؟
0
1400/03/17
shabnam jarah
ان تی تاریخ چند زده برای زایمان؟
0
1400/03/17
Maryaml N
👌
0
1400/03/17
fatemeh ش
عزیزم طبق ان تی باید زایمان کنی. توطبیعی اینجوریه معمولا مگه اینکه دردت زودتر بگیره
0
1400/03/17
fatemeh ش
عزیزم از طبیعی نترس. دعاکن زایمان خوبی داشته باشی. خیلیا سز میشن ولی دورارجون ب حال مردن میوفتن ولی خیلیا طبیعی میشن راحت ترن.
0
1400/03/17
fatemeh ش
هیچکس تحمل درد نداره ولی خدا تحمل میده. کلا بچه ک بیرون میاد دردش نمیفهمی. قبلش دردش بده
0
1400/03/17
سوال کننده
همون تاریخی که تو این سونو هست 29تیر
0
1400/03/17
Nafas
وای من میترسم از بخیه ودرد وهمه چی
0
1400/03/17
سوال کننده
وای ینی تقریبا تا 40هفتە باید منتظر بمونم
0
1400/03/17
سوال کننده
فقط دعا میکنم خدا به تحمل و توان بده
بخدا خیلی میترسم
هرچند دلم میخواد زود بگذره و دخترمو سالم و سلامت ببینم
ولی از زایمانشم خیلییی میترسم
باز هرچی خدا قسمت کنه انشاااالله خدا ب همه مامانا و نی نیاشون کمک کنه🙏🙏🙏🙏
بخدا خیلی میترسم
هرچند دلم میخواد زود بگذره و دخترمو سالم و سلامت ببینم
ولی از زایمانشم خیلییی میترسم
باز هرچی خدا قسمت کنه انشاااالله خدا ب همه مامانا و نی نیاشون کمک کنه🙏🙏🙏🙏
0
1400/03/17
سوال کننده
منم😰خدا خودش کمکمون میکنه انشالله
0
1400/03/17
سوال کننده
راستی بچەها طول سرویکسم خیلی زیاد نیست بنظرتون؟؟؟
0
1400/03/18
پزشک اوما
سلام چرخش جنین از هفته ۳۴ به بعد بعید است ، همه موارد نرمال است اما اجازه سفر را فقط باید پزشک معالج بدهد
0
1400/03/18
سوال کننده
ممنون دکتر جان🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا جواب بدید تعیین وزن جنین با سونوگرافی دقیق تره یا لمس شکمی توسط دکتر؟
- وزن جنین درهفته 32
- وزن جنین با توجه به سونوگرافی
- هفته ۳۴ هستم وزن بچم چطوره نرماله؟
- وزن جنین برای زایمان طبیعی باید چقدر باشه ؟
- وزن جنین در سونو سی و دو هفته باید چند باشه ؟
- وزن جنین در سونو 29 هفته باید چند باشد
- وزن جنین در هفته ۳۶
- وزن جنین در سی و چهار هفته
- سونوگرافی ۳۲ هفته




