Ooma
پرسش (1400/03/17):

جواب آزمایشمو تفسیر میکنید

ممنون میشم

جواب آزمایشمو تفسیر میکنید
جواب آزمایشمو تفسیر میکنید
جواب آزمایشمو تفسیر میکنید
عفونت ادراری دارین
قندتون خوبه ولی اگه باردار بشین باید کمتر باشه
ویتامین دی خوبه
تیروئید نرماله
ذخیره تخمدان هم خوبه
گروه خونی هم B+
اون دوتا انتی بادی ک بالاست چیه؟
مربوط به سرخجه هستش یعنی واکسنش رو زدی
چیز خاصی نیست نگران نباش
اها خب پس‌ممنونم
سلام تیروئید و قند را هنگام اطلاع از بارداری مجدد چک کنید ، عفونت ادراری هم ندارید اما خون در ادرار دیده شده ممکنه لکه بینی داشتی ، ذخایر تخمدان هم تنبلی خفیف را گزارش میدع
ممنونم دکتر جان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه