آره عجیبه قند ناشتام انقدر پایینه
کمی پروتئین تو ادرارت دیده شده خیلی کمه
قندات خوبن و اینکه فاکتورای خونی کم وزیادن
یکنم دفع پروتئین داری فکرکنم
کلن یه نوسان تو فاکتورای بدنم ایجاد شده😁
تازگیا عفونتی سرما خوردگی چیزی داشتی؟؟؟
دو هفته پیش تقریبا ازمایش ادرار دادم یکم باکتری تو ادرار بود
احتمالا از ویروسی چیزی هست که گلبول سفیدا انقد زیاد شدن
خب با دکترت مشورت کن عزیزم
آره حتما
منتها الان جواب ازمایشو گرفتم گفتم اینجا ببینم نظراتو
اونقد پروتئین مهم نیس، بخاطر عفونت اداریه ک داری، البته عفونتتم کمه، آب بیشتر بخور میره
سلام دفع پروتئین در ادرار گزارش شده است ، بهتره آزمایش ادرار ۲۴ ساعته بدهید فشار خون هم چک بفرمایید مابقی نرمال است
ممنونم ازتون
فشار خونم بیشتر از ۱۲ نمیشه هیچوقت
اما حتما ازمایش مجدد میدم