سلام دوستان
موهام خیلی میریزه شنیدم توی شیردهی طبیعی هس ولی در این حد فکنمیکنم طبیعی باشه چون برای بچه اول اینطور نبود . یعنی دیرتر شونه کنم یه وقتایی میبینم یه گلوله مو جمع شده وسط موهامه. مکمل خاصی همتو شیردهی استفاده نکردم یه وقتایی فقط کلسیم میخورم. چیکار کنم بنظرتون؟ برای شما همینطوره؟ میگم شاید کمبود ویتامین دی دارم در این حد میریزه!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



505
1400/03/17







