بچه ها لطفا کمکم کنین فکرم درگیره
عزیزم همه بچه ها اول پفن بعدش لاغر میشن
۱۷ روز گذشته تغییر نمیکنه
طوبی اینکارونکن من پشبمونم شبر خشکی شد کلا بچم
اگه شیر داری شبر خودتو بده بهش فقط ولت مبکنه باز گرفتار میشی
منم زردی داشته گفت شده ۹ ولی الان باز دور چشاش زرده رنگش تغییر کرده لاغر شده
مبدونم خودتومیگم دیگهبچت میگمزردی داشت تودستگاه بود خو لاغر میشه دیگه
اگه شبر خشکی هم میکنیش با شیشه نده عادت میکنه
عزیزم بچه ها به دنیا میان بعدش لاغر میشن اصطلاحا میگن آب داره، آبش رفته، شیر خودتو بده اگه شیر خشک میخوای بدی شب قبل خواب یه وعده بده، سرشیشه ش روون نباشه که سینه تو ول کنه، من خودم همین کار و میکردم. ۳۰ میل میدادم از بیست روزگیش، کم کم بیشترش کردم. فقط قبل خواب بده که بخوابه خودتم استراحت کنی. نگران وزنشم نباش کم کم خوب میشه
اگه گشنه نمیمونه چرا میخواین شیرخشک بدین
یک ماهگی کنترل ورن ببریناگه وزن طبیعی باشه اینکار نکنین
اولش بچه ها پف دارن بعدش میخوابه همه همینن
شیرخودتو بده ولی تندتند بده بهش وزن میگیره
ده روز اول هم بچه ها وزن کم میکنن به جایی که زیادکنن بعدش شروع میکنن به افزایش وزن
سلام اگر وزن گیری در محدوده نرمال است اصلا نیازی به شیر خشک نیست اگر هم خواستید بدهید بصورت میان وعده و شیرخشک آپتامیل بدهید