سلام وقتتون بخیر.پسرم ۸ماهه هست وچن ماه قبل چون وزن گیری خوبی نداشت و شیرم خیلی کم شده بود مجبورشدم یه مدت به عنوان کمکی شیرخشک بهش بدم الان یه هفته ای هست بزور سینه خودمو میگیره و حس میکنم کلا میخواد شیرخشکی بشه.چیکارکنم که این اتفاق نیفته؟دوست ندارم دیگه شیرخشک بهش بدم.دوسدارم درکنارغذاخوردن شیر خودمو مصرف کنه.ممنون میشم راهنمایی کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



525
1400/03/16




