باسلام ...عزیزان پسرمن دوماهشه وقتی ک رو پاهاش وایمیسته پای چپشو کف پاشو نمیزاره زمین و روی قسمت بیرونی پاش وامیسته ..خیلی نگرانشم نکنه مشکی باشه ..لازمه ببرمش دکتر ؟؟
پرسش (1400/03/15):
طرز ایستادن ونوع گذاشتن پاشنه پا در نوزادان
445
41
1400/03/15
سوال کننده
0
1400/03/15
سوال کننده

اینجوری
0
1400/03/15
yasi
آخی😍😍
1
1400/03/15
masoome n
ن عزیزم طبیعیه
0
1400/03/15
masoome n
دختر منم الان ۸ ماهس اینجوریه ب نظرم البته انگار از جنس فرش یجوریش میشه😂
0
1400/03/15
سوال کننده
نمیدونم چیکار کنم واقعا افسردگی گرفتم
0
1400/03/15
سوال کننده
😆🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/15
سحر تارات
پسر منم اینجوری چای راستشو کج میذارن
0
1400/03/15
سحر تارات
ه
0
1400/03/15
سوال کننده
ن بابا ربطی ب فرش نداره
0
1400/03/15
masoome n
ن بابا افسردکیه چی خب پاهاشون شکل نگرفته و عادت نکردن
0
1400/03/15
yasi
میام میبینم ذوق میکنم چه باحاله😍😂
0
1400/03/15
سوال کننده
خدا کنه چیز خاصی نباشه🙏🙏
3
1400/03/15
لعیا gh
ای خدابه حق بزرگی خودت بچه های تمام مردموحفظ کن به ماهم ازاین بچه هابده پابذاره روفرشمون
0
1400/03/15
سوال کننده
😀😀
0
1400/03/15
yasi
انشالله
0
1400/03/15
سوال کننده
ای جاااانم ...الهی امین...🙏
0
1400/03/15
لعیا gh
شمابارداری؟مبارکه
0
1400/03/15
amirmahdi R
چقدبامزس پاهاش تپولوعه
خداحفظش کنه
خداحفظش کنه
0
1400/03/15
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/03/15
فاطمه آ
الهی الهی🥰🥰🥰🥰🥰
نه عزیز جان
کلا بچه 2 ماهشه داره وامیسته. نمیتونه پاش رو درست بزاره زمین
اینجوری بهتر تعادل حفظ میکنه
پشرمنم همینه
تازه این خوبه، پسر من بدتره😅
بچه بزرگتر هم نگاه کنی تگ روروک همینجوری پامیزارن زمین
بیشتر وزن رو میندازن روی یک پا
ولی من هردفعه پاش رو صاف میکنم
ببین این گاش رو حتما مراقب ناخنهاش باش، چون کجم میزارن، مرتب کوتاه کن و شکستگی رو مراقب باش،
من هواسم نبود، هی امروز فردا میکردم برا ناخن گرفتن، ناخن شست پاش از رو صفحه شکست😬 الان ناخن خوشگلش خراب شده
نه عزیز جان
کلا بچه 2 ماهشه داره وامیسته. نمیتونه پاش رو درست بزاره زمین
اینجوری بهتر تعادل حفظ میکنه
پشرمنم همینه
تازه این خوبه، پسر من بدتره😅
بچه بزرگتر هم نگاه کنی تگ روروک همینجوری پامیزارن زمین
بیشتر وزن رو میندازن روی یک پا
ولی من هردفعه پاش رو صاف میکنم
ببین این گاش رو حتما مراقب ناخنهاش باش، چون کجم میزارن، مرتب کوتاه کن و شکستگی رو مراقب باش،
من هواسم نبود، هی امروز فردا میکردم برا ناخن گرفتن، ناخن شست پاش از رو صفحه شکست😬 الان ناخن خوشگلش خراب شده
0
1400/03/15
فاطمه آ
قربون اون انگشتای کپلیش برم🥰
0
1400/03/15
سوال کننده
قربونت گلم ممنون
1
1400/03/15
asieh noorani
وای خدا دور اون انگشت پاهای کوچولوش بگردم اخه ،من اطلاعاتی ندارم فقط دلم ضعف رفت واسه پاهاش😘😘😘
0
1400/03/15
asieh noorani
الهی آمین
0
1400/03/15
آریانا ایرانی
طبیعیه عزیزم دختر منم اینجوری یکی بود یکی نبود انگشتاشو میزاره 😁
0
1400/03/15
خانم گل .
وا از بچه دو. ماهه چ. توقعی داری😐😂
0
1400/03/15
حورا جانان💏👼👼
خودش خوب میشه طبیعیه
0
1400/03/15
فاطمه کریمی
عزیزم دخترمن شش ماهشه همینجوریه
ازبچه دوماهه چه توقعی داری
ازبچه دوماهه چه توقعی داری
0
1400/03/15
پریا 🤱🧿
ووووش پاهاش و 😍
0
1400/03/15
marjan maman Atoosa
عزیزم خچب هنوز یه مقدار زوده واسه وایسوندن
0
1400/03/15
marjan maman Atoosa
حالا هرموقع که میخاد وایسه باید اینکارو انجام بدی که اونم شیش ماهگی به بعده
0
1400/03/15
زهرا ❤️
همین که رو پاش واستاده خیییلیه
بچه من تا ۵.۶ ماهگی نمیتونست
خودشو مینداخت پایین🤨
بچه من تا ۵.۶ ماهگی نمیتونست
خودشو مینداخت پایین🤨
0
1400/03/15
دریا وخورشید
وای عزیزم از بچه ی دو ماهه چه انتظاری داری آخه😀😀😀😀
0
1400/03/15
الهه ...
زیاد واینستونش گناه داره بزار چهار پنج ماهه شد اون موقع
الان معلوم نمیتونه خوب وایسته
الان معلوم نمیتونه خوب وایسته
0
1400/03/16
پزشک اوما
سلام از کودک دو ماهه چه توقعی دارید !! کم کم عادت میکنه و پا را درست میذارع نگران نباشید
0
1400/03/17
...👑zahra👑 ...
پسرمن پازمین نمیزنه اصلا همش از زانو خم میکنه 😶چراا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




