سلام دخترا دیروز سونو دادم کیست داشتم می خوام بدونم الان چی میشه؟؟ دکتر گف مهم نیس اقدام کن ولی من خودم بخاطر کیست استرس دارم میگم اگه رفع نشه چی؟بعدم با این وجود فک نکنم اقدامم فایده داشته باشه،کسی بوده تو شرایط من؟؟
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
سلااام
بعضی از کیست ها با هربار پریود شدن از بین میره
بعضی از کیست ها با هربار پریود شدن از بین میره
0
1400/03/15
سوال کننده
نمیدونم تا حالا کیست نداشتم😣
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
منم ماه اولی ک سونو دادم واسه چکاب کیست داشتم دکتر هیچ دارویی نداد گفت خودش از بین نیر
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
میره
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
نگران نباش به دکترت اعتماد کن
0
1400/03/15
سوال کننده
الان دکتر بهم گف مشکلی نداره اقدام،ولی با وجود کیست مگه بارداری امکان داره؟؟
0
1400/03/15
سوال کننده
دکتر سونو هم گف اون یدونه کیست مهم نیس ولی خودم استرس دارم
1
1400/03/15
Azi 💖 ...
بعله من تا ان تی رو هم انجام دادم کیست داشتم انومالی جذب شده بود
0
1400/03/15
سوال کننده
واقعا؟؟
0
1400/03/15
سوال کننده
مرسی که جواب میدی
0
1400/03/15
سوال کننده
الان تخمدان راستم از دیروز درد داره نمیدونم از کیسته یا فولی
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
اره بخدا یه کیست ۲ سانتی
ان تی شد ۱نیم سانت آنومالی کامل از بین رفته بود
ان تی شد ۱نیم سانت آنومالی کامل از بین رفته بود
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
اگتخمگذاریته احتمالا از این باشه
0
1400/03/15
سوال کننده
سونو بفرستم نگاه می کنی ببینی کیستم بزرگه یا ن
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
ولی بهش فکر نکن انشالله خودش از بین میره
0
1400/03/15
سوال کننده
اره
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
آره بفرست
0
1400/03/15
سوال کننده

0
1400/03/15
Azi 💖 ...
کیستت یه سانت و نیمه
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
راحت با پریودیت از بین میره
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
ک البته انشالله پریود نشی این ماه و نی نی باشه
0
1400/03/15
سوال کننده
واقعا؟؟بخدا از دیشب اینقد استرس دارم که حد نداره
0
1400/03/15
سوال کننده
خدا کنه،امکانش هست با این سونو؟دیروزم hcg زدم
0
1400/03/15
سوال کننده
با hcg که دیشب زدم کیست بزرگتر نمیشه؟
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
آره فولی هاس خوبی داری
من به زور قرص و امپول یوی درست میشد😂😂
من به زور قرص و امپول یوی درست میشد😂😂
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
یکی
0
1400/03/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم انشالله این ماه بارداربشی فولی هات خوبن
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
ن اینو بزنی آزاد میشه روز بعدش
0
1400/03/15
سوال کننده
خداروشکر همون یدونه گرف😍
0
1400/03/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کیست ام ک مهم نیس من موقع پسرم دارومصرف میکردم کیست شد توبارداری رفع شد
0
1400/03/15
سوال کننده
فدات انشاالله
0
1400/03/15
سوال کننده
اوکی
0
1400/03/15
سوال کننده
من فک می کردم مثلا چون کیست هست دیگه بارداری امکان نداره
0
1400/03/15
Azi 💖 ...
الحمدلله. 🙏🙏🙏😍
1
1400/03/15
سوال کننده
خدا حفظش کنه برات😘😘
0
1400/03/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه بابا برعکس همون ماهی ک کیست داشتم باردارشدم🤣🤣🤣
1
1400/03/15
سوال کننده
😍😍خدا حفظش کنه😘😘
0
1400/03/15
سوال کننده
دخترا مرسی از نگرانی درم اوردین
0
1400/03/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون همینطورپسرشمارو
0
1400/03/15
سوال کننده
فدات
0
1400/03/15
sanaz 🌹🌹🌹
من باردار شدمم کیست داشتم خودش رفع شد اقدامت رو داشته باش
من هم پلی کیستیک بودم هم تنبلی داشتم
من هم پلی کیستیک بودم هم تنبلی داشتم
0
1400/03/15
یکتا (مامان نلین ❤️)
کیست کوچکه و فولیهای خوبی داره ضخامت رحم هم خوبه انشالا باردار شی
0
1400/03/15
سوال کننده
مرسی دخترا
0
1400/03/15
آریانا ایرانی
ای بابا عزیزدلم همه ی خانما کیست دارن 😁😁😁 مم انواعشو داشتم ولی با قرص و دارو رفت خدارو شکر
هر سری میرفتم سونو یه کیست ساده، همورازیک _ فیبروم_ و... داشتم هر سری با دارو میرفت آخرشم که گرفت و باردار شدم
اگه باردارشی کلا از بین میرن راحت میشی
هر سری میرفتم سونو یه کیست ساده، همورازیک _ فیبروم_ و... داشتم هر سری با دارو میرفت آخرشم که گرفت و باردار شدم
اگه باردارشی کلا از بین میرن راحت میشی
0
1400/03/15
زهرا 🤗
عزیزم داروی گیاهی باه زنان بخور بدای کیست خوبه.
0
1400/03/15
& 😁£
عزیزم اصلا قرص جلوگیری نخوریا مثل شمشیر دولبس یه جاتو درست میکنه یه جا دیگتو خراب مثلا خودم کیست داشتم برا اولین بار دکترای بیسوادم به ادم قرص جلوگیری میدن ۲ ماه خوب شدم باز الان کیست گرقتم🤦♂️🤷♀️
0
1400/03/15
سوال کننده
باه زنان تو اقدام بد نیس؟
0
1400/03/15
سوال کننده
ن داردگیاهی مصرف می کنم اگه دیدم این ماه جواب نداد
0
1400/03/15
رها .
به من قرص جلوگیری میدادن نمیخوردم فقط همون امپول پروژسترون میزدم پریود میشدم رفع میشد
0
1400/03/16
پزشک اوما
سلام اگر اندازه کیست زیر پنج سانت است مهم نیست و اقدام را داشته باشید
0
1400/03/16
سوال کننده
یک و نیم سانته،ممنون بخاطر جوابگویتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاثیر خوردن گرمی در زمان اقدام برای بارداری و تخمک گذاری
- اقدام به بارداری و بدن درد
- اقدام به بارداری
- تزریق امپول سرخجه قبل بارداری
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- تخمک گذاری واقدام به بارداری
- مشکلی ندارم ولی پریود نامنظمی دارم!!!اقدامی هستم😣
- ببخشید ببخشید ببخشید دوستان
- شانزدهم دوره..برای اقدام به بارداری
- لطفا همه نظرتونو بگید بین زمین وهوا گیر کردم⁉️



352

