آزمایش قند هست ولی نمیدونم چند مرحله ای هستش
0
1400/03/14
yasi
بفرست خب😐
0
1400/03/14
سوال کننده

0
1400/03/14
سوال کننده
وای یادم رفت😅😅😅😅
0
1400/03/14
yasi
دوساعته است فکر کنم
0
1400/03/14
سوال کننده
یعنی یک بار محلول میخورم؟
0
1400/03/14
yasi
آره دیگه بازم بزار بقیه بیان بگن
0
1400/03/14
🌺 goli🌺 ❇
کم خونی
0
1400/03/14
🌺 goli🌺 ❇
تیرویئد
1
1400/03/14
سوال کننده
مرسی عزیزم♥️
0
1400/03/14
🌺 goli🌺 ❇
خواهش گلم
0
1400/03/14
سوال کننده
ازمایش قندش مشخص نیست چند مرحله س؟
0
1400/03/14
🌺 goli🌺 ❇
انگار نوشته دو ساعته
0
1400/03/14
سوال کننده
یعنی یه بار میگیرن بعد دوساعت دوباره؟
0
1400/03/14
مامان حلما 👨👩👧
سلام دکتر واسه من ۳ مرحله ای نوشته بود 🤣🤣🤣از من ۴ مرحله ای گرفتن ابکش شدم به خدا
0
1400/03/14
سوال کننده
خیلی بده
انقدر سختمه این آزمایش
انقدر سختمه این آزمایش
0
1400/03/14
پریا 🤱🧿
سلام عزیزم از ۱۲به بعد چیزی نخور و ساعت ۸خودتو برسون آزمایشگاه چون زیاد کشته باشی معده پس میده کل محلولو
0
1400/03/14
پریا 🤱🧿
من اول ندونستم ۱۲ساعت گشنه بودم بعد رفتم محلول رو خوردم خوبه اصلا مشکلی نیس فقط اینکه آیا یخه یخ باشه محلول رو خیلی خوب قاطی کن تا حل بشه بعد بخور من کم قاطی کردم خوردم خلاصه گلاب به روتون سری اول همشو بالا آوردم
0
1400/03/14
پریا 🤱🧿
قبل خوردن محلول هم آب نخوری
0
1400/03/14
پریا 🤱🧿
سری دوم از ۱۲به بعد هیچی نخوندم ساعت ۸آزمایشگاه بودم که یدونه خون و ادرار قبل خوردن محلول گرفتن بعد محلول رو خوردم و من از سه ساعته دادم یه بالش هم گذاشته بودم ماشین میرفتم آز میدادم میومدم دراز میکشیدم و خلاصه اذیت نشدم
اینارو بهت گفتم که اذیت نشی چون من نمیدونستم چجوریه واقعا سخت بود اولی
اینارو بهت گفتم که اذیت نشی چون من نمیدونستم چجوریه واقعا سخت بود اولی
0
1400/03/14
سوال کننده
اهااان
مرسی عزیززززم
مرسی عزیززززم
0
1400/03/14
پریا 🤱🧿
فداتتت
0
1400/03/15
پزشک اوما
سلام آزمایش خون است و تیروئید و قند ناشتا و دو ساعتها و قند سه ماهه و کشت ادرار
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301

