سلام دوستان هفته اینده من باید برم سونو غربالگری
تو ۱۲ هفته
نمیدونم چجوریه
خود دکترم دستگاه سونو دارن ینی خودشون انجام میدم؟
واژینال هست؟یا شکمی؟
یه مقدار استرس دارم
ازمایشش چطوریه؟
باید ناشتا باشم؟
کلا تو ماه سوم سونوش چطوریه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



391
1400/03/14





