بچه ها من سوالمو گفتم همه گفتن تا ۳۶ هفته گی من سزارین هستم منظور تا پایان سی شش هفته است
یعنی تا پایان سی و پنج هفته و هفت روز
🙁🙄 یکی بیاد مرا از گیجی دربیاورد ممنون
سلام فرشته جان ببخشید بی ربط می پرسم، چرا آسپرین مصرف میکردی عزیزم؟
اخه یه سقط تو ۲۶ هفته گی داشتم دکتر کفت بهتره مصرف کنی
مرسی عزیزدلم. انشاالله دو سه هفته دیگه نی نی قشنگت رو به سلامتی بغل کنی
ببخشید که تجربه ای نداشتم
ممنونم عزیزم کلا ازمایش انعقاد خون هم دادم ولی واسه افرادی که مشکل دارن تو اون ازمایش مشخص میشه ایا لازمه که مصرف کنن یا نه
ان شاالله شماهم بارداری راحت و سالمی رو داشته باشی و نینی خوشگلتو تو اغوش گرمت بغل بگیری نازنین
۳۶هفته تموم شد آسپرین قطع کن
ممنون عزیزم پس تا اخر سی و پنج هفته و هفت روز باید بخورم
والا دکتر به منم گفت تا اخر 36هفته
دکتر من تا هفته سی گفت بخور بعدش ادامه نده
سلام تا ۳۶ هفتگی مصرف شود پایان ۳۶ هفتگی