من هفته ۳۵ دکتر گف قطع کن
هفته ۳۶ هم آنوکسا رو قطع کرد
ب من گفت تا هفته 36 بخور انوکساپارین هم چندشب قبل از زایمان
آخرای 7ماهگی بودم چون خوندماغ میشدم دکترم قطعش کرد
من تا ۳۶. هفته استفاده کردم
آنوکسا هم تا آخر زدم زایمان هم سزارین بود
بستگی ب وضعیت ت داره ... معمولا ۳۶ تمام قط می کنن
من این هفته رفته بودم دکتر پرسیدم گفت میتونی قطع کنی ولی ترسیدم🙄گفتم یه هفته دیگه بخورم بعد نخورم
سلام عزیزم ۳۶ هفته یعنی چی من الان سی و پنج هفته و یک روزم یعنی تا اخر سی و شش
منم سزارین هستم یعنی تا اخر سیو شش هفته باید ادامه بدم الان سیو پنج هفته و یک روزم
تا اخر سی و شس هفته یعنی سی و شش هفته و هفت روز
بچه ها بیان به من راهنمایی کنید خب سی و شش هفته یعنی چی تا اخرش یا اولش🤔😭
دکتر من بهم گفت تا هفته 34 بخور
سلام معمولا هفته ۳۶ ۳۷ پزشک آسپرین را قطع میکنند با پزشک معالج مشورت کنید