من روز یکشنبه ۱۲سیملم آمپول آزاد سازی زدم ساعت ۸شب
الان سه شب شده
روز ۱۳سیکلم ساعت ۸شب
و روز ۱۴سیکلم یبار ساعت ۹صبح یبار ساعت ۸شب رابطه داشتم
بعد سوالم اینه الان ک نزدیک ۷۲ساعت از آمپول گذشته درد و گرفتگی زیر دلم بیشتر شده
شوهرم نیس تا پس فردا اینا
بعد سوالم اینه میشه تخمک تا ۳۶ساعت ک میگن آزاد نشده باشه
الان آزاد شع؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307
1400/03/12



