دسلام دوستان من رشد جنینم متوقف شد دکترم نامه داده برای بیمارستان. میخواستم ببینم بیمارستان ثامن الائمه چطوریه.
رسیدگیشون و پرسنل؟
اونایی که سقط کردین چطور بوده. با قرص و دارو بوده یا کورتاژ
383
65
1400/03/12
سوال کننده
0
1400/03/12
azin 🧚♀️
سلام انشالله به زودی جاشون سبز میشه ❤
چند هفته هستین؟
چند هفته هستین؟
0
1400/03/12
سوال کننده
فدات گلم خودم 10 هفته بودم جنین تو 6 هفته بود
1
1400/03/12
سوال کننده
ان شاء الله برای خودت آذین جان.
0
1400/03/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
توهقته شماکورتاژ اول بهت قرص میدن دهانه رحمت بازبشه بعدمیبرن کورتاژ میکنی سریع ام مرخص میشی من سال نودوهشت پیش دکترحقی کورتاژ کردم اگه دکترهنوزانتخاب کردی ب ایشونم فکرکن چون کورتاژ حتمابایددکترواردباشه
0
1400/03/12
سوال کننده
دکتر خودم دکتر دژکامه.
بیشتر بیمارستان ها هست ولی خوب. مگه اول قرص نمیدن.
گفت اول قرص و دارو میدیم اگر دفع شد که هیچی میری سونو اگر بقایا داشتی باید کورتاژ بشی
بیشتر بیمارستان ها هست ولی خوب. مگه اول قرص نمیدن.
گفت اول قرص و دارو میدیم اگر دفع شد که هیچی میری سونو اگر بقایا داشتی باید کورتاژ بشی
0
1400/03/12
سوال کننده
شما بیمارستان ثامن الائمه بودین مهشید جان
0
1400/03/12
azin 🧚♀️
عین من
من با قرص سقط کردم تو خونه ولی طول کشید
بنظرم کورتاژ بهتره یدفعه خلاص میشی
من با قرص سقط کردم تو خونه ولی طول کشید
بنظرم کورتاژ بهتره یدفعه خلاص میشی
0
1400/03/12
سوال کننده
چه میدونم. بخدا قرص سقط رو الان هر جایی ندارند دکترم گفت فقط باید نامه من باشه بری بیمارستان بستری شی بعدش
0
1400/03/12
سوال کننده
اگر هر بیمارستانی برم دکترم نباشه قبول میکنن
0
1400/03/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
نه فدات بیمارستان موسی ابن جعفر
0
1400/03/12
سوال کننده
آهان خوب من تماس گرفتم گفت با بیمه 2 تا 2ونیم
0
1400/03/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من خودم سقط هفته بالاداشتم پسرمن نوزده هفته بود من بادارو رحممو بازکردن بعد زایمان کردم بعدکورتاژ اماتخت های بغلی ک هفته پایین بودن دیدم فقط قرص زیرزبدنی بهشون دادن یکروز روزبعدم کورتاژ
0
1400/03/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من سال ۹۸دوونیم دادم یک تومن بیمه داد
0
1400/03/12
سوال کننده
آهان. خوب منم هفتم پایینه
0
1400/03/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
درکل سخت نیس فقط خدابهت آرامش بده وبدون توتنهاکسی نیستی ک سقط کردی من و خیلی هااین تجربه تلخ داریم خداب زودی بهت بچه سالم وسلامتی بده انشالله
0
1400/03/12
سوال کننده
آهان. خوب منم هفتم پایینه
0
1400/03/12
سوال کننده
قربونت عزیزم توکل بخدا. آره میدونم که این اتفاق ممکنه برای هر کسی باشه. توکل بخدا امیدم بخودشه. حتما صلاح ندونسته
0
1400/03/12
سوال کننده
یه سوال.
من میتونم بیمارستانی برم که دکتر خودمم نباشه. بیمارستان نامه منو قبول میکنه
من میتونم بیمارستانی برم که دکتر خودمم نباشه. بیمارستان نامه منو قبول میکنه
0
1400/03/12
zari bagheri
سلام عزیزم انشاالله که به زودی جاش سبز بشه واست،عزیزم شما لکه بینی یا خونریزی چیزی داشتین؟چطور فهمیدین رشدش متوقف شده؟
0
1400/03/12
معصومه ❤
سلام عزیزم
منم پارسال سقط داشتم هفتم از شما بالا تر بود
خودم ۱۱ هفته بودم جنین ۹ هفته ولی با قرص سقط کردم خیلیم راحت بود بقایا هم نموند
منم پارسال سقط داشتم هفتم از شما بالا تر بود
خودم ۱۱ هفته بودم جنین ۹ هفته ولی با قرص سقط کردم خیلیم راحت بود بقایا هم نموند
0
1400/03/12
سوال کننده
ممنون گلم. ان شاء الله خدا ب آب شما سالم و سلامت نگه داره و سالم بغل بگیریش
نه گلم دریغ از یه قطره. از بعد زمان پریودم که گذشت هیچی نداشتم. رفتم سونو متوجه شدم
نه گلم دریغ از یه قطره. از بعد زمان پریودم که گذشت هیچی نداشتم. رفتم سونو متوجه شدم
0
1400/03/12
سوال کننده
مشهدی هستین شما هم
0
1400/03/12
معصومه ❤
ان شاالله واسه شماهم راحت باشه اذیت نشی زودم بعدش باردار شی
0
1400/03/12
zari bagheri
منم پارسال یه سقط داشتم مث شما رشدش متوقف شده بود تو ۶هفته،الان میترسم نکنه باز چیزیم بشه
0
1400/03/12
معصومه ❤
نه من تهرانم
0
1400/03/12
سوال کننده
خداروشکر خدا جاش رو براتون سبز کرده ان شاء الله بارداری خوب و سالمی داشته باشی و سالم بغل بگیریش
0
1400/03/12
سوال کننده
اصلا استرس نداشته باش عزیزم. همه که مثل هم نیستیم. امیدت بخدا باشه فقط
0
1400/03/12
سوال کننده
آهان مرسی عزیزم.
1
1400/03/12
معصومه ❤
سلامت باشی عزیزم شماهم انشاالله زود دامنت سبز میشه
0
1400/03/12
zari bagheri
اخه چرا رشدش متوقف میشه واسه چی؟
0
1400/03/12
سوال کننده
ممنون توکل بخدا. همین یکی رو هم صلاح ندونسته حتما
0
1400/03/12
معصومه ❤
نگران نباش عزیزم معمولن بعد از یه سقط بارداری بعدی بارداری سالمی خواهد بود
0
1400/03/12
zari bagheri
خداکنه،بخدا دیگه حوصله سقط ندارم خسته شدم هی دکتر میگه رشد نکرده
0
1400/03/12
سوال کننده
والا من خودمم نفهمیدم.
آخرین سونویی که رفتم گفت اطراف ساک بارداری خونریزی کرده به جنین خون نرسیده. ولی من خودم اصلا لک و خونریزی نداشتم
آخرین سونویی که رفتم گفت اطراف ساک بارداری خونریزی کرده به جنین خون نرسیده. ولی من خودم اصلا لک و خونریزی نداشتم
0
1400/03/12
معصومه ❤
منم پارسال خیلی اذیت شدم یه جاهایی ناشکری کردم ولی کار خدا بی حکمت نیس
الان قدر اینو خیلی میدونم خدارو شکر میکنم
الان قدر اینو خیلی میدونم خدارو شکر میکنم
0
1400/03/12
سوال کننده
امید بخدا. آره حتما کارای سقطم تموم شه شوهرم رو میبرم ناباروری از اسپرم بده. خودمم آزمایشات انعقادی و سیستم ایمنی رو میدم
1
1400/03/12
zari bagheri
عزیزم انشاالله که زود جاش سبز بشه،ولی از من میشنوی دیگه خیلی طولش نده باز اقدام کن من صبر کردم دیگه بعد یه سال طول کشید تا حامله شدم
0
1400/03/12
معصومه ❤
آره ماهم همه این آزمایشارو دادیم جفتمون هیچ مشکلی نداشتین
0
1400/03/12
معصومه ❤
م
0
1400/03/12
سوال کننده
آره عزیزم درکت میکنم. منم ناشکری کردم ولی خوب خدا حتما به صلاح ما هر کاری رو میکنه
0
1400/03/12
سوال کننده
نه تا 3 ماه.
0
1400/03/12
سوال کننده
نمیدونم بخدا حکمت خدا چی بوده پس. ولی خوب خودش صلاح کار رو بهتر میدونه
0
1400/03/12
معصومه ❤
آره دکترا تو این هفته ها سقط میشه بعد ۳تا پریود اجازه میدن اقدام کنیم
1
1400/03/12
zari bagheri
اره عزیزم حتما اقات و ببر ازمایش اسپرم،منم این بارداری اقام رفت ازمایش داد مشکل اسپرم داشت دکتر بهش دارو داد بعد دوماه باردارشدم
0
1400/03/12
سوال کننده
شما هم امیدت بخدا باشه گلم. همه مثل هم نیستیم ان شاء الله به حق علی برای شما سالم و سلامت باشه
0
1400/03/12
سوال کننده
ان شاء الله
1
1400/03/12
zari bagheri
اره عزیزم سه ماه خوبه
0
1400/03/12
سوال کننده
آره میدونم عزیزم. از اسپرم بردم خوب بود. ولی مرکز ناباروری میبرم که اونجا دقیق تر بگن
1
1400/03/12
zari bagheri
ممنون عزیزم،انشاالله که به زودی واسه شماهم جاش سبز بشه
0
1400/03/12
سوال کننده
یک نصیحت از من. به هیچکس هم نگو تا ان شاء الله بری برای قلبش
1
1400/03/12
zari bagheri
انشاالله بسلامتی عزیزم
1
1400/03/12
سوال کننده
ممنون توکل بخدا 🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😍😍
1
1400/03/12
سوال کننده
ممنون از همگی که امیدواری دادین بهم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
0
1400/03/12
zari bagheri
چشم عزیزم ممنونم😘
0
1400/03/12
سوال کننده
بخدا چشم مردم و زبون مردم خیلی بده. 😓
0
1400/03/12
zari bagheri
اره والا درست میگی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




