با سلام من 15 هفته و پنج روزمه رفتم دکتر گفت که جفتت پایینه شیاف پروژسترون داده خیلی نگرانم کسی هست این مشکل و داشته لطفا راهنملیی کنید.
0
1400/03/11
Azi 💖 ...
نگران نباش عزیزم
با استراحت و استفاده از شیاف میره بالا
با استراحت و استفاده از شیاف میره بالا
0
1400/03/11
Azi 💖 ...
منم انتی رفتمجفتم پایین بود استراحت کردم انومالی بالا رفته یود و تاالانم خداروشکر طوریم نیست
0
1400/03/11
Azi 💖 ...
نزدیکی و کار سنگین و پله و پیاده روی اینا رو قطع کن یه مدت
1
1400/03/11
سوال کننده
مرسی عزیزان ممنونم🌺🌺
0
1400/03/11
سارا خانوم
سلام منم جفتم پایینه لک و درد دارم شیاف استفاده میکنم واستراحت مطلق هستم
1
1400/03/11
z d
منم جفتم پایینه اما لکه بینی ندارم اما دل درد و کمر درد تا دلت بخواد
1
1400/03/11
z d
خودمم دیروز فهمیدم هنوز دقیق نمیدونم باید چیکار کنم
1
1400/03/11
z d
من دخترمو روزی سه بار بغل میکنم برای عوض کردن پوشکش دخترم ۱۰ کیلوعه البته در طول روزم چندبار دیگه مجبورم بلندش کنم
خیلی بده ینی؟😥
خیلی بده ینی؟😥
1
1400/03/11
سارا خانوم
آره نباید اصلا چیز سنگین بلند کنی خطر ناکه یکی رو بیار کمکت باشه
1
1400/03/11
سارا خانوم
منم درد دارم وقتی دراز میکشم بهتره اما با کوچکترین فعالیتی زیر دلم تیر میکشه ودرد میگیره
1
1400/03/11
z d
اگه یکی بود که اصلا به اینجا نمیکشید کارم
1
1400/03/11
z d
منم دقیقا همینطورم حتی وقتی بیکار نشستم درد دارم
1
1400/03/11
سارا خانوم
من یه چند روزی جاریم اومده پیشم اما فردا میره بعدش نمیدونم چیکار کنم کسی رو ندارم بیاد کمکم اینجا تنهام
1
1400/03/11
سارا خانوم
دقیقا
1
1400/03/11
pastil 👶❤
افتادگی جفت چیه دیگه،جفتت پایینه فقط باید استراحتت بیشتر باشه و رعایت کنی
1
1400/03/11
z d
منم مثل خودت مامانم ازم دوره کسی نیس کمکم
تازه با وجود دخترمم که استراحت کردن محاله
تازه با وجود دخترمم که استراحت کردن محاله
1
1400/03/11
سارا خانوم
منم یه دختر دارم ۶سالشه درک میکنه
اما نمیدونم شام وناهارشو چیکار کنم،
اما نمیدونم شام وناهارشو چیکار کنم،
1
1400/03/11
z d
عزیزم زنده باشه
جدا از غذای بچه که خب خودتم باید به خودت برسی دیگه خورد و خوراک خودتم مهمه
جدا از غذای بچه که خب خودتم باید به خودت برسی دیگه خورد و خوراک خودتم مهمه
1
1400/03/11
معصومه 🌹
سلام . من کلا تا آخر بارداریم جفتم پایین و نزدیک دهانه رحم بود ولی خداروشکر مشکلی پیش نیومد و طبق دستور دکترم سزارین شدم
1
1400/03/11
سارا خانوم
درد نداشتین؟ راحت به کاراتون میرسیدین؟
1
1400/03/11
مامان امیرعلی ☺
منم پایین بود با استراحت رفت بالا البته شیافم میزدم برا انومالی دیگه رفت بود بالا نگران نباش استراحت کنی میره بالا بیشتزم به پهلو چپ باش چون خون رسانی به جفت بیشتر
1
1400/03/11
معصومه 🌹
درد داشتم گاهی اوقات که شدیدتر میشد سه هفته پشت سر هم هفته ای یک امپول پروژسترون میزدم دردم ساکت میشد یک مدت . کارای خونه هم فقط غذا درست میکردم و گاهی اوقات ظرف میشستم . بقیه اش یا خواهرام انجام میدادن یا همسرم
1
1400/03/12
پزشک اوما
سلام نگران نباشید ، در این سن بارداری با استراحت جفت بالا میره ، نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396

