همه چی نرماله، جفت خلفیه، طول سرویکست ۳۲ میلی متره
ضربان قلبش ۱۷۱، جنسیت حدس نزد؟
فقط خودت تو رحمت یه میوم داری فک کنم همون فیبرومه دقیق نمی دونم
گفت خیلی زوده ولی بعدش گفت بیشتر تمایلش به پسره ولی بازم صد در صد نیس
آره دکترم توی سونو قبلی بهم گفت فییروم داری ولی خیلی کوچیکه مهم نیس ولی خودم نگرانم مشکل ساز نمیشه؟؟؟آخه احساس میکنم عددش هر دفعه میره بالاتر من قبل بارداری اصن نداشتم نمیدونم چرا یهو اومد
آره دیدم ولی میگم واسه بچه مشکل نداشته باشه یه وقت
بعد بارداری خودش رفع میشه؟؟
سن بارداریتو ۱۲ هفته و ۲ روز زده، سن بارداریتو توی اوما طبق ان تی تغییر بده
دکترت باید تشخیص بده عزیزم درمانی می خواد یا نه، اگه گفته مهم نیس خودتو الکی نگران نکن
دوباره ازش میپرسم ببینم چی میگه
عزیزم بسلامتی باشه. برای طول سرویکس، واژینال سونو کرد؟
ممنون عزیزم، نه همون شکمی انجام داد
ممنون از پاسخگوییتون دکتر عزیز🌹