خواهشاً اگه کسی میدونه راهنمایی کنه
اول پریودی بره خودشون همه چیو بهش میگن
ای وی افه ها باید با دکتر هماهنگ باشه نه ک ما بگیم معمولا از روز 3 پریودی میرن جا دکتر دیگ باقیش با دکتر و بدن ایشونه ک چ دارو و چ مقداری باشه
روز اول باید بره ،یعنی اگه روز دوم بشه مشکلی هست ؟اخه دکترش روزها زوج هست
باید بره مرکز خودشون بهش میگن همینجوری نیست که همون اول دارو بدن
باید دقیق بررسی بشه بعد مرحله مرحله بهش میگن چکار کنه
عزیزم من امروز رفتم سونو واژینال کرد
عکس رنگی نوشت برای ۹ سیکلم
ماه بعد دو سیکلم باید برم دارو بده برای تخمککشی
ما یک ساله میریم مرکزبخاطر مشکل شوهرم
چند ماه پیش دکترش گفت دیگه باید میکرو کنید
منم دیشب پریود شدم و صبحرفتم مرکژ
ب من گفتن روز دوم یاسوم پری
عزیزم پریود که شدی دومین روز پریودت برو همونجا که میخان انتقال بدن سونوگرافی واژینال میکنن بعد بهت دارو میدن سیکل کوتاه یا بلند بستگی به سونو که میکنن داره
سلام روز اول پریودی مراجعه کند تا مراحل و روال کار گفته شود