سلام پزشک اوما و خانما من امروز ۴۰ روزه قسط کردم رفتم سونو دادم گفت بقایا داری عکس سونو میفرستم بگین که بقایا با قرص قابل دفع یا کورتاژ احتیاج داره .امروز نتونستم ببرم نشون دکتر بدم
0
1400/03/09
سوال کننده

1
1400/03/09
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
هرچی سریعتر پیگیر شو. واقعا چیز الکی نیست
اگه عفونت کنه خیییلیییی خطرناکه برات
اگه عفونت کنه خیییلیییی خطرناکه برات
0
1400/03/09
سوال کننده
خب روزی که سقط کردم بقایا زده بود ۴ میلی متر که گفتن خودش دفع میشه
0
1400/03/09
سوال کننده
امروز رفتم اینو میگه
0
1400/03/09
فاطمـه
سلام زهرا چی شد که دوباره سونو دادی؟
من ده روز پیش سقط داشتم بعد سه بار سونو گفتن دفع شده فقط شاید یه لخته خیلی کوچیک تو پریود بعدت دفع بشه نترس. ولی همچنان لکه بینی دارم 🙄
من ده روز پیش سقط داشتم بعد سه بار سونو گفتن دفع شده فقط شاید یه لخته خیلی کوچیک تو پریود بعدت دفع بشه نترس. ولی همچنان لکه بینی دارم 🙄
0
1400/03/09
سوال کننده
من هی خون ریزی قط میشد دوباره میومد رفتم گفت بقایا داری
0
1400/03/09
فاطمـه
خونریزیِ کامل؟ یا درحد لکه و اینا بود؟
0
1400/03/09
فاطمـه
زهرا فکرکنم مجبور شی قرص بخوری تا دفع شه. همین فردا پیگیرش شو پیش یه دکتر خوب.
0
1400/03/09
سوال کننده
مثلا کم میشد بعد دو روز قط میشه بعد دوباره رقیق میشه میاد
0
1400/03/09
سوال کننده
امروز دکترم نبود که ببرم پیشش
1
1400/03/09
سوال کننده
خدا کنه زود خوب شم دوس دازم دوباره اقدام کنم چون خیلی تنهام تو شهر غریب واقعا افسرده شدم
0
1400/03/09
فاطمـه
خیلی میفهمم چی میگی زهرا
منم تو مشهد غریبم. جز امام رضا کسی ندارم. از الان پیگیر اقدام بعیدمم. اصلا نمیتونم صبرکنم😶
منم تو مشهد غریبم. جز امام رضا کسی ندارم. از الان پیگیر اقدام بعیدمم. اصلا نمیتونم صبرکنم😶
0
1400/03/09
فاطمـه
فکرکنم اگر قرص بخوری در عرض چندروز میاد تموم میشه. فقط بعدش خودتو تقویت کن.
قرص آهن میخوری؟
اسید فولیک،ویتامین دی۱۰۰۰ ؟
گوشت و شیره انگور و کاچی و..
اینارو بخور حتمن.
پیش دکترتم بری میگه بهت احتمالا
قرص آهن میخوری؟
اسید فولیک،ویتامین دی۱۰۰۰ ؟
گوشت و شیره انگور و کاچی و..
اینارو بخور حتمن.
پیش دکترتم بری میگه بهت احتمالا
0
1400/03/09
فاطمـه
بخور ان شاءالله ماه دیگه یا بعدش اقدام کن. البته بازم ببین دکترت چی میگه. مهمه که رحمت تو چه شرایطی هست
0
1400/03/10
سوال کننده
من متاسفانه از بچگی بدم از گوشت اومده فقط میتونم گوشت چرخ کرده بخورم.اره فولیک اسید میخورم فقط
1
1400/03/10
سوال کننده
ایشالا چن ماه دیکه جفتمون باردار شیمو بارداری موفقی داشته باشیم
1
1400/03/10
پزشک اوما
سلام بقایا دارید و ممکنه با پریود دقت دفع بشه اما بهتره به پزشک مراجعه تا قرص هم تجویز. بشه
1
1400/03/10
sara نفس
منم دوماه پیش سقط کردم برا من ۴ سانت بود دارو عطاری بخور من حدود دو هفته بعدش خونریزی داشتم بعد ی هفته لک داشتم و قطع شد الان دیروز سر موعد خودم پریود شدم و هر چی بود اومد نگران نباش
1
1400/03/10
سوال کننده
خوب خداروشکر همی که عمل نخواد خودش خیلی خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



516

